AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Jeg kan fort bli betatt. Jeg finner ofte en eller annen i et miljø jeg er i som jeg får ekstra øye for. Det er bare det at et forhold aldri har passet og det har ikke vært de sterkeste følelsene. Han ene var faren til en god kompis av meg sjeldent blir jeg ordentlig forelsket. Så sjeldent at jeg er redd det aldri klaffer.. Hadde nok ikke vært problem å få mann. Det er bare at det er da faen meg ingen attraktive :((( og særlig i Norge.. Er utvalget rævva. Anonymkode: b65a3...111 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, Cyrus skrev: Beskriv en attraktiv mann Vanskelig. De er så forskjellige. Helst mørkhåra. Hår på hodet. Jeg må like han. Ikke overvektig. Pen hud(ikke fulle av kviser) Anonymkode: b65a3...111 4
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 (endret) Det finnes nok mange attraktive menn, problemet er at de ikke er attraktive for deg (for å være i forhold med). Noe som er helt naturlig. Forelsker meg meget sjeldent selv, men jeg ser ikke på det som et problem med mennene, det er en naturlig konsekvens av å ønske/ trenge høy kompabilitet. Det finnes mange bra menn, men de fleste av dem ville jeg ikke forelsket meg i. Endret 4. august 2017 av Parkeringsvakt
Mr. Kilmister Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan fort bli betatt. Jeg finner ofte en eller annen i et miljø jeg er i som jeg får ekstra øye for. Det er bare det at et forhold aldri har passet og det har ikke vært de sterkeste følelsene. Han ene var faren til en god kompis av meg sjeldent blir jeg ordentlig forelsket. Så sjeldent at jeg er redd det aldri klaffer.. Hadde nok ikke vært problem å få mann. Det er bare at det er da faen meg ingen attraktive :((( og særlig i Norge.. Er utvalget rævva. Anonymkode: b65a3...111 Du har tydelivis ikke møtt meg.... 6
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Jeg syns det er mange attraktive menn, men at de fort blir uattraktive hvis de er dumme, har en bad attitude, har ræva musikksmak, ikke får meg til å le, hvis han er bedre vitner (det er turn-off), hvis han alltid sier jeg tar feil når jeg har rett, hvis han konstant sier at jeg er kjedelig. Faen heller, menn går fort fra å være "attraktive" til å ikke være interessante i det heletatt. Men menn sier nok det samme om oss kvinner. Vi er ikke bra nok, uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Finnes mange ikke-vestlige i de store byene i Norge om det er ikke-vestlig utseende du foretrekker. Anonymkode: a6ff8...725
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 15 minutter siden, Cyrus skrev: Beskriv en attraktiv mann Er ikke det det samme for alle kvinner da? Rik. Anonymkode: cefb3...5b8 7
QQbaby Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan fort bli betatt. Jeg finner ofte en eller annen i et miljø jeg er i som jeg får ekstra øye for. Det er bare det at et forhold aldri har passet og det har ikke vært de sterkeste følelsene. Han ene var faren til en god kompis av meg sjeldent blir jeg ordentlig forelsket. Så sjeldent at jeg er redd det aldri klaffer.. Hadde nok ikke vært problem å få mann. Det er bare at det er da faen meg ingen attraktive :((( og særlig i Norge.. Er utvalget rævva. Anonymkode: b65a3...111 Når ingen menn er attraktive så kan det bety at man er lesbisk. Å være lesbisk vil si at man ikke finner andre menn attraktive. 5
Hadley Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 I Italia og Hellas er det mange kjekke, mørkhårede menn. Var nylig i Dublin, og irene er veldig sjarmerende og mange kjekke. Kjekkaser med svart hår, rødt hår, blondt og brunt. Blå, grønne, hazel og brune øyne. Noe for enhver! Må ikke være så kresen! Pen er pen! 3
_Mayhem_ Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 31 minutter siden, RIFF/LIFE skrev: Jeg syns det er mange attraktive menn, men at de fort blir uattraktive hvis de er dumme, har en bad attitude, har ræva musikksmak, ikke får meg til å le, hvis han er bedre vitner (det er turn-off), hvis han alltid sier jeg tar feil når jeg har rett, hvis han konstant sier at jeg er kjedelig. Faen heller, menn går fort fra å være "attraktive" til å ikke være interessante i det heletatt. Men menn sier nok det samme om oss kvinner. Vi er ikke bra nok, uansett. Du mente vel bedreviter.. Kunne ikke dy meg 😉 12
Lee Jones Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Jeg vil tro det er 50 % grunn fordi norske etniske menn er produkter av norske kvinner. 50 % fordi Ingen kvinner synes mannekroppen er attraktiv uansett og at menn ikke kan sminke seg om bruke all slags hjelpemidler for å skjule sitt sanne ansikt. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #13 Skrevet 4. august 2017 47 minutter siden, Cyrus skrev: Beskriv en attraktiv mann *Holder opp et speil* Anonymkode: cd321...026 2
Gjest Coolaid Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan fort bli betatt. Jeg finner ofte en eller annen i et miljø jeg er i som jeg får ekstra øye for. Det er bare det at et forhold aldri har passet og det har ikke vært de sterkeste følelsene. Han ene var faren til en god kompis av meg sjeldent blir jeg ordentlig forelsket. Så sjeldent at jeg er redd det aldri klaffer.. Hadde nok ikke vært problem å få mann. Det er bare at det er da faen meg ingen attraktive :((( og særlig i Norge.. Er utvalget rævva. Anonymkode: b65a3...111 Det er ikke dem som er problemet, det er deg.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan fort bli betatt. Jeg finner ofte en eller annen i et miljø jeg er i som jeg får ekstra øye for. Det er bare det at et forhold aldri har passet og det har ikke vært de sterkeste følelsene. Han ene var faren til en god kompis av meg sjeldent blir jeg ordentlig forelsket. Så sjeldent at jeg er redd det aldri klaffer.. Hadde nok ikke vært problem å få mann. Det er bare at det er da faen meg ingen attraktive :((( og særlig i Norge.. Er utvalget rævva. Anonymkode: b65a3...111 Eh. Se bedre etter :-) er da mange fine menn i detta landet! Norske menn er av de beste spør du meg.
Gjest Ingenting2 Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 Hva er problemet? Jeg syns heller ikke det er så mange attraktive menn, men det betyr jo ikke at det er mennene det er noe galt med - det er smaken min som er såpass snever! Attraktivitet er forresten umulig å beskrive i stikkordsform, hadde jeg hivd ut bilder av mine tidligere og nåværende utkårede ville ingen her funnet særlig likhetstrekk på dem.
Gjest Overrasket Skrevet 4. august 2017 #17 Skrevet 4. august 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig. De er så forskjellige. Helst mørkhåra. Hår på hodet. Jeg må like han. Ikke overvektig. Pen hud(ikke fulle av kviser) Anonymkode: b65a3...111 Dette er jo meg (rent bortsett fra at jeg ikke aner om du liker meg, da). Så finnes nok mange, mange menn som passer det der.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #18 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Overrasket skrev: Dette er jo meg (rent bortsett fra at jeg ikke aner om du liker meg, da). Så finnes nok mange, mange menn som passer det der. La oss få se bilde av deg? Anonymkode: 874c2...7b7 1
Gjest Overrasket Skrevet 4. august 2017 #19 Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss få se bilde av deg? Anonymkode: 874c2...7b7 Av den slanke kroppen min eller det fine, fyldige møre håret?
Gjest Varma Skrevet 4. august 2017 #20 Skrevet 4. august 2017 18 minutter siden, _Mayhem_ skrev: Du mente vel bedreviter.. Kunne ikke dy meg 😉 Her har vi en kjekk mann 👌😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå