Gå til innhold

Hjertesukk - hvorfor må feil folk svare i tråder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster ikke ofte nye emner men jeg leser ofte innlegg som virker interessante ut fra første innlegg og overskriften.. Men så drukner de gjerne i flere sider med tull. 

Om noen spør om råd fra gifte om erfaringer fra bryllupet, så svarer en masse ugifte om hva de har tenkt til, ikke hva de har erfart. Om noen spør hvordan det er å ha to tette, så er en masse folk med enebarn eller to spredte som svarer om hva de tror og synes. Spør man menn, svarer kvinner, spør man barnløse svarer de med åtte-ni unger... 

Det er helt utrolig, men skjer hver eneste gang. Folk har så vanvittig eksponeringsbehov selv som totalt anonyme at de MÅ svare hvert bidige spørsmål. Selv om svaret er "det vet jeg ikke". 

Skulle vært mulig å gi minuspoeng.. 

/end hjertesukk 

Anonymkode: 576d8...d32

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Tror mange som har behov for å skrive innlegg bør poste i telletrådene slik de gjør noe nytte for seg i stedet for å bare spamme andres tråder. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært mulig å få minuspoeng hadde jeg gjort en ekstrainnsats for å få mest minuspoeng

Anonymkode: cfcf6...feb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kanskje er et snev av impulsivitet. Være med på debatten av ulike årsaker. Det er jo kjent at enkelte skriver kun for å ha det gøy, enten svaret er riktig eller ikke.

Selv holder jeg meg mest mulig unna underforum med tema jeg ikke ønsker å dele private erfaringer i. Så selv om jeg har riktig info så dropper jeg enkelte ganger å gå inn i det.

Anonymkode: 97dd9...6f5

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg poster ikke ofte nye emner men jeg leser ofte innlegg som virker interessante ut fra første innlegg og overskriften.. Men så drukner de gjerne i flere sider med tull. 

Om noen spør om råd fra gifte om erfaringer fra bryllupet, så svarer en masse ugifte om hva de har tenkt til, ikke hva de har erfart. Om noen spør hvordan det er å ha to tette, så er en masse folk med enebarn eller to spredte som svarer om hva de tror og synes. Spør man menn, svarer kvinner, spør man barnløse svarer de med åtte-ni unger... 

Det er helt utrolig, men skjer hver eneste gang. Folk har så vanvittig eksponeringsbehov selv som totalt anonyme at de MÅ svare hvert bidige spørsmål. Selv om svaret er "det vet jeg ikke". 

Skulle vært mulig å gi minuspoeng.. 

/end hjertesukk 

Jeg har 8-9 unger, er ugift, har fire tette og enebarn, et vanvittig eksponeringsbehov og er avhengig av candy crush saga.

Hvor svarer jeg? :sarkasme:

Gjest C.Tramell
Skrevet

Når ts har bedt en bestemt gruppe om å svare og haugevis av andre folk hiver seg inn i en diskusjon om noe de åpenbart ikke forstår seg på kan jeg også la meg irritere, men jeg synes som oftest det er bra at ikke bare de som blir bedt om å svare svarer. Diskusjonene blir mer livlige og interessante når noen kommer med innspill fra et helt annet ståsted. Noen ganger blir jeg en smule oppgitt over bombastiske meninger fra folk som ikke vet hva de snakker om, men samtidig er det greit med et innblikk i hvordan saken ser ut fra deres ståsted. 

Skrevet
På 04/08/2017 den 19.22, C.Tramell skrev:

Når ts har bedt en bestemt gruppe om å svare og haugevis av andre folk hiver seg inn i en diskusjon om noe de åpenbart ikke forstår seg på kan jeg også la meg irritere, men jeg synes som oftest det er bra at ikke bare de som blir bedt om å svare svarer. Diskusjonene blir mer livlige og interessante når noen kommer med innspill fra et helt annet ståsted. Noen ganger blir jeg en smule oppgitt over bombastiske meninger fra folk som ikke vet hva de snakker om, men samtidig er det greit med et innblikk i hvordan saken ser ut fra deres ståsted. 

Sett flere eksempler i det siste. Et veldig vanlig, er I tråden om dama som ikke klarer å spare til ungene sine. 

En AB bryter seg plass på side 3-4 med innlegget "Jeg har flere hundre tusen i buffer". Jaha. Givende. 

Jeg lurer bare på hva som driver dem. En ting er om noen spør abortmotstandere om en ting, og folk fra andre leir svarer - da får vi god debatt. Men folk som ikke har noe annet å bringe til debatten enn helt usakelige innlegg, gjerne i form av litt selvskryt, det fatter jeg ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Helt enig! Jeg har ofte lurt på hvor konkret man egentlig må stille spørsmålene sine for å få svar på det man spør om, ikke alt mulig annet. 

Anonymkode: f55a0...017

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Unnskyld da, :sukk: Skal aldri gjøre det mer :unsure:

Skrevet

Sånn har jeg det også til tider. 

- hvorfor må den personen være der? Jeg liker ikke. Gå vekk. Du burde skjønne at jeg ikke liker at du er her. Marsj, vekk med deg. Du ugly, ta ansvar, gjem deg selv, ansiktet ditt er stygt.

Men nei, ingen skjønner signalene mine.

Hvorfor gjør de ikke det, Trådstarter??? :-( de burde jo skjønne det, ikke sant???? :baby:

Trøst meg..... jeg forlanger trøst. Hulk. *grine høyt mens tårene spruter til alle veier* 

Trøste og bære..... :-( er ikke lett å være meg. Hulk. Dobbelt-hulk. Trippel-hulk.

Anonymkode: 8d876...204

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

Jeg irriterer meg også over det. Jeg starter nesten aldri tråder lenger, for det blir jo bare avsporinger og tull av folk som ikke klarer svare på det man spør om, men som MÅÅÅÅ skrive noe likevel. 

Anonymkode: 2375a...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...