AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Vi skal snart gifte oss, og jeg har tenkt masse på dette med morgengave. Min kommende mann er veldig lite interessert i sex, så jeg tenkte jeg tett og slett skulle gi han et gavekort på 3 måneder uten sex der jeg lover å ikke mase/spørre/prøve meg. Noen gode ideer til hvordan jeg kan lage til et slikt gavekort? Anonymkode: 1351b...273
SiMa Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Hvis 3 måneder uten sex er aktuelt som nygift er det feil mann i mine øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, SiMa skrev: Hvis 3 måneder uten sex er aktuelt som nygift er det feil mann i mine øyne. Han er absolutt den perfekte mann, Vi har vært sammen i 10 år og har det strålende sammen, men sex har vi lite av lenger, utenom når han gir etter for maset og kranglingen min... Anonymkode: 1351b...273
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Flere? Jeg er ikke så god på scrapping og sånt men tenkte kanskje det var et sted på nettet man kunne lage personlige gavekort e.l? Anonymkode: 1351b...273
Pås Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Det der høres bare nitrist ut... jeg trodde du skulle gi ham gavekort på sex jeg, ikke det motsatte! Altså, ikke at han MÅ ha gavekort for sex, men gavekort på gode gamle: show up naked, bring beer!
Gjest Coolaid Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 Jeg ville heller kjøpt eller laget noe som fikk han tilbake inn på sporet med sex igjen... Gi dere selv et klippekort på parterapi. Det må være den beste og sunneste starten på en ekteskap. Alle som har vært sammen en god stund har godt av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå