AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Sitter her å har såå lyst til å ha sex igjen. Har ikke hatt sex på nesten 3 år, og sexen var dårlig i mange år før det.... Problemet er at jeg er gift med en deprimert mann, som ikke vil ha sex lenger. Prøvde igjen i går kveld, kom inn på kontoret hans, nydusjet og i sexy undertøy, kysset han, og begynte å stryke på han. Da fikk jeg bare til svar at jeg forstyrra i spillet.... er så trist og leit å alltid bli avvist, og aldri få noe fysisk kontakt.... Har forsøkt og spørre om vi kan ha ett åpent forhold, men sjalu som han er, var det ikke aktuelt! Gå fra han kan jeg heller ikke, da vi har to barn, og er økonomisk avhengige av hverandre. Har bare så vidt passert 30 år, og føler det er fort tidlig å gi opp sex-livet alt nå. samtidig som jeg ikke har noe valg....Sukk! Noen andre som lever i sexløse forhold? Hvordan takler dere det?? Anonymkode: f1bec...51a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Hadde aldri overlevd i et forhold med en såpass stor mangel på sex. Her i hus har vi sex minst 4 ganger i uka. Har dere vurdert parterapi? Anonymkode: 2e21a...579
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Hva er vitsen med tråden? Du vet veldig godt at du får unison støtte til å dumpe eller være utro mot han. Spørsmålet er hva dere gjør for å jobbe med hans depresjon? DER ligger løsningen. Og hvis dere virkelig har prøvd å gjøre alt for å jobbe med dette får du heller vurdere om du ønsker å leve med han, det der med at dere er "økonomisk avhengige av hverandre" er nok bare din egen frykt for usikkerheten det å ikke lenger ha hans del av inntekten til felles bruk. Anonymkode: f852e...d34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå