Gå til innhold

Badebukse/truse..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om slik badeshorts som ligner på en boxer? Slik speedo, bare lenger.  Selv synes jeg det er smått ukomfortabelt da man eksponerer mye av sitt utstyr, men er samtidig utrolig behagelig. Vurderer å kjøpe det til Spaniatur. 

Hva synes dere? Kan det se bra ut og er det noe dere kunne brukt selv eller sett deres kjære i? 

Anonymkode: de27c...d98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kart kjæresten kan bruke det om han vil. Bryr meg ikke så mye om hva andre går med :) Angående om det ser bra ut: meh. Hverken eller.

Anonymkode: 2696e...682

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om slik badeshorts som ligner på en boxer? Slik speedo, bare lenger.  Selv synes jeg det er smått ukomfortabelt da man eksponerer mye av sitt utstyr, men er samtidig utrolig behagelig. Vurderer å kjøpe det til Spaniatur. 

Hva synes dere? Kan det se bra ut og er det noe dere kunne brukt selv eller sett deres kjære i? 

Anonymkode: de27c...d98

👎

Anonymkode: 2d20b...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er mer for treningssvømming i basseng, og ikke for sol og bad.

Anonymkode: 5c86c...1a2

Skrevet

Jeg bruker sånn! Helt utrolig komfortabelt ift andre typer badebukser jeg har prøvd 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er sexy på menn som har flott kropp. Ikke fullt så delikat på kropper med mye spekk og hengemage. 

Anonymkode: 32914...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...