AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Hva synes dere om slik badeshorts som ligner på en boxer? Slik speedo, bare lenger. Selv synes jeg det er smått ukomfortabelt da man eksponerer mye av sitt utstyr, men er samtidig utrolig behagelig. Vurderer å kjøpe det til Spaniatur. Hva synes dere? Kan det se bra ut og er det noe dere kunne brukt selv eller sett deres kjære i? Anonymkode: de27c...d98
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Kart kjæresten kan bruke det om han vil. Bryr meg ikke så mye om hva andre går med Angående om det ser bra ut: meh. Hverken eller. Anonymkode: 2696e...682
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om slik badeshorts som ligner på en boxer? Slik speedo, bare lenger. Selv synes jeg det er smått ukomfortabelt da man eksponerer mye av sitt utstyr, men er samtidig utrolig behagelig. Vurderer å kjøpe det til Spaniatur. Hva synes dere? Kan det se bra ut og er det noe dere kunne brukt selv eller sett deres kjære i? Anonymkode: de27c...d98 👎 Anonymkode: 2d20b...6fb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Jeg tenker at det er mer for treningssvømming i basseng, og ikke for sol og bad. Anonymkode: 5c86c...1a2
Gjest Cyrus Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Jeg bruker sånn! Helt utrolig komfortabelt ift andre typer badebukser jeg har prøvd 😁
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Jeg synes det er sexy på menn som har flott kropp. Ikke fullt så delikat på kropper med mye spekk og hengemage. Anonymkode: 32914...f43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå