AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Skal på IKEA og lurer på hvilket varehus som har best utvalg? Noen som har en favoritt? Anonymkode: c687e...8b1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Liker det på furuset best. Anonymkode: 29437...ac4
cmd Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Jeg bor nær Ikea Furuset så jeg drar dit ofte.... vært kun et par ganger i Slependen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Foretrekker Slependen, fordi på Furuset er noe av lageret et annet sted (rett over veien, men man må kjøre, altså tar det mye lenger tid med henting, betaling, frakte til bil, inn i bilen, så kjøre parkere gå inn og finne varer og betale igjen og ut og mer i bilen). Anonymkode: d4e24...2f6 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Tusen takk for svar:) Ts Anonymkode: c687e...8b1
T-Rex Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 (endret) Siden de varene du kan kjøpe på det ene eller andre stedet, vil være synlige når du sjekker lagerbeholdning på nett, vil det jo være tilgjengelighet kontra nærhet som avgjør. "Diversevarer" kan kanskje avvike mellom varehusene - det har jeg ikke noe belegg for å si noe om, verken hit eller dit. Men det er jo oftest ikke for å handle ymse man drar på Ikea. Og i så fall tar man det nærmeste. Endret 4. august 2017 av T-Rex 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå