SlemUlv Skrevet 8. august 2017 #62 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Kenneth39 skrev: Typisk svada svar fra deg . Han spør om en ting ,så da får du enten svare eller gi faen ! Så bra at jeg svarte det Hva du syns er svada, får være opp til deg.
Cronosgjesten Skrevet 8. august 2017 #63 Skrevet 8. august 2017 11 minutter siden, kattepusen skrev: Så bra at jeg svarte det Hva du syns er svada, får være opp til deg. Du svarer ganske mye i penistråder til å være komplett uinteressert i selve penisen 😂😂 Kuken er vel den kroppsdelen jeg ikke har komplekser for, så jeg synes det er litt moro. 1
SlemUlv Skrevet 8. august 2017 #64 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Cronosgjesten skrev: Du svarer ganske mye i penistråder til å være komplett uinteressert i selve penisen 😂😂 Kuken er vel den kroppsdelen jeg ikke har komplekser for, så jeg synes det er litt moro. Jeg liker Kjære sin penis <3 Er en grunn til at jeg deler frivillig *Flirer*
Ventelistejenta Skrevet 8. august 2017 #65 Skrevet 8. august 2017 Ikke still spørsmål du ikke ønsker svar på sier jeg bare Jeg synes at typen min sin penis er helt perfekt. Den er rett som en linjal, litt over gjennomsnittet og litt tykk. En tykk og passe lang, er bedre enn en tynn og veldig lang. Hadde jeg syntes at eksen sin var perfekt, så hadde jeg faktisk løyet om det og sagt at hans var best. Det er slike ting som typen min får lov til å lyve om, for det er ikke en fæl løgn hvis han vil spare mine følelser.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #66 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, kattepusen skrev: Jeg liker Kjære sin penis <3 Er en grunn til at jeg deler frivillig *Flirer* Det er vel litt selvmotsigende? Liker man noe vil man stort sett ha det for seg selv. Jeg kunne delt penisen til en mann med andre om jeg visste at den ikke var så stas at noen ville prøve å ta han fra meg, men kunne aldri delt den store deilige penisen til nåværende elsker med noen for da blir det slossing om beinet Anonymkode: ad0e0...94a
SlemUlv Skrevet 8. august 2017 #67 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel litt selvmotsigende? Liker man noe vil man stort sett ha det for seg selv. Jeg kunne delt penisen til en mann med andre om jeg visste at den ikke var så stas at noen ville prøve å ta han fra meg, men kunne aldri delt den store deilige penisen til nåværende elsker med noen for da blir det slossing om beinet Anonymkode: ad0e0...94a jeg er poly.. Jeg deler med glede så for meg er det ikke selvmotsigende i det hele tatt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå