AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Hei! Til dere andre som har vært gjennom dette, hvordan forholdt bf seg til deg/babyen i ettertid? Her er bf en stor drittunge som drar på fylla og gamer PC, og nå sender han bare stygge meldinger til meg og gjør det vanskelig.. Anonymkode: 9b1c9...67c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Bf saksøkte og lagde ett helvete! Han gamet hele tiden han var hjemme, ikke noe alkohol da (han har ikke venner). Anonymkode: 7c52a...9b1
Carrot Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Mitt beste råd er at du ikke responderer på meldingene, ikke irriterer deg over hans valg osv. Det beste du kan gjøre er å være åpen for at han får se baby etter samværsavtale fra megling er klar, tilrettelegg så mye du kan uten at det går ut over din hverdag og ha fokus på barnet heller enn på alt han gjør, sier og driver med som irriterer deg. Det kommer du mye lengre med enn om du "tar igjen" på noen måte. Ikke tenk på hva han skal , bør osv - fokuser på deg og barnet, hva han gjør er hans greie, jo raskere du kommer dit jo bedre. 3
QQbaby Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Mener du at du hadde et samlivsbrudd med babyen? Eller mente du at du hadde et samlivsbrudd når du hadde baby?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Til dere andre som har vært gjennom dette, hvordan forholdt bf seg til deg/babyen i ettertid? Her er bf en stor drittunge som drar på fylla og gamer PC, og nå sender han bare stygge meldinger til meg og gjør det vanskelig.. Anonymkode: 9b1c9...67c Forhold deg rolig. Det er slutt mellom dere og hva han gjør er hans ansvar. 13 minutter siden, Carrot skrev: Mitt beste råd er at du ikke responderer på meldingene, ikke irriterer deg over hans valg osv. Det beste du kan gjøre er å være åpen for at han får se baby etter samværsavtale fra megling er klar, tilrettelegg så mye du kan uten at det går ut over din hverdag og ha fokus på barnet heller enn på alt han gjør, sier og driver med som irriterer deg. Det kommer du mye lengre med enn om du "tar igjen" på noen måte. Ikke tenk på hva han skal , bør osv - fokuser på deg og barnet, hva han gjør er hans greie, jo raskere du kommer dit jo bedre. Enig. Det samme gjorde jeg og det ble lettere med tiden. Anonymkode: d0ac5...651 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 14 minutter siden, QQbaby skrev: Mener du at du hadde et samlivsbrudd med babyen? Eller mente du at du hadde et samlivsbrudd når du hadde baby? Litt velvilje? regner med du leste resten av innlegget også, ikke bare tittelen.. Anonymkode: f9f05...42e 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Bf festet, reiste, gamet og besøkte babyen når det passet han de 3 første mnd etter det ble slutt mellom oss.. nå 6 mnd etter bruddet har begynt å stille mer opp (babyen er nå 9 mnd) jeg syntes det var veldig vannskelig i begynnelsen å se han levde livet som singel og "barnløs", men nå bryr jeg meg ikke så veldig så lenge han stiller opp for barnet. Og vi har ett greit vennskap nå idag så lenge jeg bare jatter med Anonymkode: 84df1...04f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, QQbaby skrev: Mener du at du hadde et samlivsbrudd med babyen? Eller mente du at du hadde et samlivsbrudd når du hadde baby? Må du ødelegge og avspore alle tråder på kg? Finn på noe nytt da! Anonymkode: 84df1...04f 3
QQbaby Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt velvilje? regner med du leste resten av innlegget også, ikke bare tittelen.. Anonymkode: f9f05...42e Nei. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om andres samlivsproblemer.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 Bf ble selvfølgelig litt mer "fri" siden baby måtte bo med meg (var 3 mnd gammel), men han var veldig flink til å komme innom etter jobb og avlaste meg. Han var også mye hos oss i helgene og ville alltid ha baby hvis jeg skulle noe. Føler det står litt på oss mødre. Baby er så avhengig av oss pga puppen, så vi må la fedrene slippe til ved samlivsbrudd. Jeg måtte åpne hjemmet mitt for eksen og det var veldig vanskelig, men best for barnet. Anonymkode: 98de9...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, QQbaby skrev: Nei. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om andres samlivsproblemer. Hvorfor går du inn i trådene da? Anonymkode: f9f05...42e 2
Surriball Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Nå er ikke ungen min så veldig gammel ennå, men vi gikk fra hverandre da baby var 7 måneder. Faren ser ungen en gang i uka og skal over til annenhver helg og en kveld i uka når barnet er stort nok. Ellers lever han det glade ungkarsliv, som jeg antar består av jobb og gaming. Han har vært helt grei å forholde seg til, og det blir greiere etter hvert. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke synes han er håpløs og prøver å formidle gjeldende rutiner til en hver tid slik at samvær skal gå så smooth som mulig. Ikke alltid like lett for ham å følge med på de hyppige forandringene til en baby. Det blir enklere etter hvert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå