Gå til innhold

Enorme baller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen jeg dater nå har enorme baller. Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne de med, men er litt større enn en tennisball. (hele pungen i tillegg til at de henger) De klasker veldig under sex. Jeg kjenner de hele tiden. Dette vet han selvfølgelig om og sier det er litt plagsomt for han ifht klær bla, men er vant til det. I tillegg spruter han mye når han kommer, unormalt mye. Han sier det er pga størrelsen på ballene. Dette er veldig uvant for meg, men går egentlig greit. Men - hadde dette vært en dealbreaker for andre jenter/damer? 

Anonymkode: 34e95...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke plager deg kan jeg ikke se hvorfor du skal spørre om det hadde plaget andre. Jeg kan jo forsåvidt svare da, estetisk synes jeg små baller er penere, men jeg har ingen preferanser når det kommer til baller. Jeg synes ikke baller er spesielt pent fra før og hvordan de ser ut er dermed likegyldig. Pene blir de ikke uansett.

Tror heller ikke sprut og ballestørrelse har noen sammenheng. Nåværende har de minste ballene jeg noen gang har sett, men spruter mer enn de fleste andre jeg har vært bort i. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, den sykelige opptattheten av utseende, fasong og størrelse på menneskelige kjønnsorgan prøver jeg å heve meg over. Det er jo ikke rart mange har et trist sexliv med tanke på den energien mange sikkert bruker å tenke om fitta er for vid, kjønnsleppene for lange, ballene for store, for små, for bøyd pikk, for liten pikk etc. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Pikken er helt perfekt, og musa mi er helt perfekt syntes jeg selv, men ville bare høre med andre iom at jeg aldri har vært bort i dette før. Jeg syntes heller ikke at menns eller kvinners kjønnsorgan er stygge, heller tvert imot... men takk for de to ukonkrete svarene.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Inwe skrev:

Tror heller ikke sprut og ballestørrelse har noen sammenheng. Nåværende har de minste ballene jeg noen gang har sett, men spruter mer enn de fleste andre jeg har vært bort i. 

Min erfaring også :fnise:

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pikken er helt perfekt, og musa mi er helt perfekt syntes jeg selv, men ville bare høre med andre iom at jeg aldri har vært bort i dette før. Jeg syntes heller ikke at menns eller kvinners kjønnsorgan er stygge, heller tvert imot... men takk for de to ukonkrete svarene.

Hvordan er de ukonkrete? Jeg svarte jo at ballestørrelse ikke har noe å si for meg, og det gjorde da @sol87 også. Det var jo akkurat det du spurte om. 

Hvorfor er du så nysgjerrig på om det hadde vært en dealbreaker for andre når du ikke synes det er det? 

• Liker 3
Skrevet

Er vel litt enig jeg også, men i og med tennisballpung, er nok det noe av grunnen at han kommer mye, ja. Bare kos deg du😊

Skrevet

Har han alltid hatt denne størrelsen på de? Er de like store?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Silje Lien skrev:

Har han alltid hatt denne størrelsen på de? Er de like store?

Det vet jeg ikke, men regner med det så lenge han et vant til det. Men menbs baller siger jo når de blir eldre. Like store? Ingen testikler er vel like store, den ene henger i all fall litt lenger ned en den andre som på alle de andre jeg har hatt sex med. Igjen vil jeg presisere at hele pungen ser ut som et litt for stor tennisball.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke, men regner med det så lenge han et vant til det. Men menbs baller siger jo når de blir eldre. Like store? Ingen testikler er vel like store, den ene henger i all fall litt lenger ned en den andre som på alle de andre jeg har hatt sex med. Igjen vil jeg presisere at hele pungen ser ut som et litt for stor tennisball.

Ahh, ja da blir det noe annet. Kjenner nemlig en som hadde baller så store som en tennisball (hver), og han måtte fjerne ballene. Det var svulster som gjorde de så store.

Skrevet
2 timer siden, Inwe skrev:

Jeg synes ikke baller er spesielt pent fra før og hvordan de ser ut er dermed likegyldig. Pene blir de ikke uansett.

Agree.

AnonymBruker
Skrevet

Baller på seg her på KG. 

Anonymkode: 371f8...d99

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke klarer å lese såpass mellom linjene at du ikke forstod at "NEI, store baller er ikke en dealbreaker for meg", synes jeg faktisk litt synd på deg. 

• Liker 1
Gjest OxBall
Skrevet

Baller er kult, spesielt når de dasker mot klitten :alice:

AnonymBruker
Skrevet

Enig med OxBall. Elsker når mannens baller klasker mot klitten. :)

Anonymkode: 4606a...8ed

Skrevet

Nei det kunne jo vært opphissende det

AnonymBruker
Skrevet

Heldig du som får mye sperm. Blir veldig tent av store doser sperm som renner over puppene mine.

Anonymkode: c9503...479

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Størrelse på baller og mengde sæd har ingen sammenheng

En pung på str med en tennisball er ikke unormalt stort men ganske normalt vil jeg si,så lenge det ikke er kaldt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...