Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.

miracle

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerert

stakkars deg.... :roll:

er målet 48 eller?.......

Du er klar over at overvekt ville vært 80 kilo?.....

Målet er 57 kg. Det er trivselsvekta og det jeg alltid har pleid å veie. Jeg vil ikke sitte å se på at jeg går opp i vekt. Noe galt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rimfrost
jeg ble så overlykkelig over vekta mi i gr at jeg fgikk stappa i meg bådet det ene og det andre

Haha! :ler: Det er som å høre meg selv.

I min verden skal (skulle?) ALT feires med god mat. Bare det at jeg en dag var i godt humør skulle feires :tunge1:

Vanskelig vane å snu!

Det ble ikkeno trening på meg i går... Typen nekta å kjøre meg (for han ville ikke trene selv) Stae neket.

Han kan glede seg til i dag, for i dag er det HARDtrening !! :frustrert: Skal piske han opp på tredemølla! ! MWOHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Spørs om jeg orker så mye trening i dag, men en god tur med hunden blir det før eller siden, og jeg fikk en kjempeherlig house-cd i posten i dag, så jeg regner med at det blir litt alternativ trening her hjemme jah :) (danser på kjøkkenet med musikken på full guffe)

Sitter og nikke-danser med hodet her jeg sitter, hører på den nå :)

Vekten var snill i dag, endelig litt ned igjen, 71,2. Er spent på i morgen, fordi i dag skal jeg være alene og jeg er flinkere til å være streng med tullemat når jeg er for meg selv :)

Og jeg ser kjempeforskjeller på kroppen min, gleder meg bare til fettet slipper på lårene, slik at jeg kommer inn i de gamle buksene mine, er så kjipt nå. Jeg gidder ikke å kjøpe nye nå som jeg faktisk begynner å gjøre noe med tulle-kiloene mine, så da ender jeg liksom i den samme buksa hveeer dag, enten den eller treningsbukser. Jaja, bare vent, nå er jeg jo så flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei på dere!

Synes vi er veldig flinke alle sammen jeg! Vi kan ikke regne med at vi orker å spise sunt hele tiden så litt må vi unne oss!

Var på Deli de Luca i går uten å kjøpe meg kake!!!:danse: Da var jeg flink da! Men jeg kjøopre meg 4 bittesmå Freia Dark for 10 kr så da kan jeg ha med meg en liten bit i veska. Da kan jeg heller spise den istedet for å løpe til butikken og kjøpe meg noe skikkelig usunt!

Vekten var snill i dag, endelig litt ned igjen, 71,2. Er spent på i morgen, fordi i dag skal jeg være alene og jeg er flinkere til å være streng med tullemat når jeg er for meg selv

Vi ligger nesten likt vi Ninakanin! Vekta mi viser 71,7 nå! Hvor mye skal du ned (orker ikke lese igjennom alle innleggene nå) Jeg skal ned til 62-64 kilo så jeg har et stykke igjen...

Jeg ble forresten litt støl etter Pilates prøvingen min i går! Jeg merker det rundt hoftene. SÅ da har jeg vel gjort noe riktig!

I morgen skal jeg trene skikkelig styrke trening! Det blir dessverre altfor sjelden jeg gjør det.. (Bare 1 gang i uka!)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg er 179cm høy og skal ned til 65-66 kg tenker jeg :) Spørs litt, for jeg hadde ikke muskler da jeg var så slank tidligere, så om jeg blir fornøyd før jeg ser akkurat de tallene på vekta så stopper jeg :) Altså, jeg skal jo fortsette å trene, men da kan jeg spise tilnærmet hva jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

da er du sikkert mye slankere enn meg for jeg er hele 20 cm lavere enn deg :o

Håper jeg har mye mere muskler enn deg da! :hoho:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå har jeg gått/jogget en tur med hunden i ca 45 minutter!!! *kjempestolt* Var deilig å få frisk luft... Og i dag har jeg ikke spist NOENTING tull eller snop! Eneste søte jeg har spist er litt druer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

Trente i dag !! ÅÅååå så deilig :D

Vi varma opp 10 minutter på skimaskinen, trente triceps, mage, rygg og bein (bakside-lår-maskinen DREPER meg! :o ) og så avslutta vi med 15minutter på skimaskinen. Jeg klarte å holde tempoet til over 11km/t ! Det har jeg aldri klart før! :-)

Jeg tok 70kg i beinpress. Ikke all verden, men jeg kjørte 3*10 reps så jeg kjente det litt i rumpa. Spiste en pære når jeg kom hjem, og senere i kveld blir det hamburger og pommes frites. (MÅ bare! :tunge1: )

Synes jeg fortjener det i dag. Skal heller passe veldig godt på i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du egentlig i denne tråden???? :roll:

Gå og spre galle et annet sted.

synes du det er galle? Hva når jeg forteller at jeg har plukket opp og hjulpet jenter med spiseproblemer tidligere på dette nettstedet.

Jeg kjenner en del gjess på gangen, og vet hva som er å leke litt med ilden. ...

Man ER ike overvektig når man veier 60 kilo. Tvert i mot. Synes man at man er overvektig da er det fare på fære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Kjempeflink!!!!! Kos deg med burgeren du, vi driver ikke heksejakt på de stakkars kcaloriene heller ;)

Stå på!!

Og 70kg?!?! Den maskinen, sitter du relativt flatt når du spenner ifra, eller sitter du i en oppoverbakke? For 70Kg var masse! Iallefall i forhold til den maskinen vi har der jeg trener, den er kjempetung..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er 57 kg. Det er trivselsvekta og det jeg alltid har pleid å veie. Jeg vil ikke sitte å se på at jeg går opp i vekt. Noe galt i det?

Men jenter blir damer, kjemien forandrer seg og det ER ikke naturlig å veie like mye etter hvert som man blir eldre......

En god del jenter og damer får jo dårligere livskvalitet av å være så negativt fiksert på noen kilo.... Dårlig selvbilde gir det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rimfrost
Og 70kg?!?! Den maskinen, sitter du relativt flatt når du spenner ifra, eller sitter du i en oppoverbakke? For 70Kg var masse! Iallefall i forhold til den maskinen vi har der jeg trener, den er kjempetung..

Jeg sitter flatt ja. Tok 90 i den på Sats (der man sitter og presser på skrå oppover)

Kanskje jeg gjør feil ? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nei du gjør nok helt riktig, maskinene rundt forbi er jo veldig forskjellige :)

Og bare så det er sagt, det er greit med noen som passer på oss litt, jenter har en tendens til å bli litt for ivrige og tipper over.

Jeg tippet selv over for noen..shit, eh, hele 5 år siden (hvor blir tiden av?!), men klarte å snu da det hele holdt på å skli heeeelt ut. Så nå er jeg veldig forsiktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er ikke å henge ut noen,men at det er litt "farlig" å skrive mye på nett om at ma MÅ slanke seg når man veier 60 kilo. .... Det hiver jo de "riktige" seg fort på...

Det jeg reagerte først på her, var Ninakinin sin iver og kunnskap ang kcal i mat.... Fint det går bra nå da, jeg ble litt bekymret her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:) Godt du passer på! Skal vite jeg trenger det! Men når det er sagt, så kan jeg være helt sinnsyk en dag, og så være helt normal neste dag. Sånn som i går, da koste jeg meg med TO hamburgere ;) Uten å ha dårlig samvittighet i det hele tatt. Jeg må bare finne en balanse på ting, og det tar tid. Har latt med selv forfalle de siste årene, og vil komme i form igjen. Men som sagt, noen dager kan jeg være litt for ivrig etter å ikke få i meg kcal...

Så pass på oss du, Mathias, du er velkommen i tråden for min del iallefall! Tror bare noen misforstår omtanken din som kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias må gjerne passe på oss, men måten han ordla seg på, reagerte jeg på.

Jeg vet at det er mange der ute - og her på KG - som har eller lett kan utvikle et usunt forhold til kropp og vekt, men jeg tror jo at de som deltar i denne tråden vil bli "oppdaget" om de setter i gang med sultekurer.

OG - om noen slike leser denne tråden, håper jeg de ikke bare ser på våre antall kg, men også på hva vi sier om våre matvaner og treningsvaner. Vi prøver å leve sunt og ta vare på oss selv, ikke sulte oss. Vi (jeg i hvert fall, og de andre her så vidt jeg vet) driver ikke som Liz Hurley, og anbefaler det ikke heller (jfr link lengre opp i tråden her).

Jeg skal jo selv ned til omtrent samme vekt som det Mathias reagerer på. Ønsker ham hjertelig velkommen inn på slankenett for å passe på at jeg spiser nok... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias må gjerne passe på oss, men måten han ordla seg på, reagerte jeg på.

han reagerte jo på den måten fordi han reagrte selv da.. ... Man må skrive slike tråder som dette med omtanke synes jeg... Både med tanke på de som virkelig er veldig overvektige (morsomt å lese klaging over at man har to kilo for mye....)og de som er på andre siden av skalaen.

Jeg VET at jenter med f eks spisevegring kaster seg glubske over slike utsagn, og det bidrar til deres undergang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...