miracle Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 26. januar 2005 heihei alle sammen og god morgen til dere som har våknet;) blir en lang dag i dag men den startet hvertfall godt for min del! vekta var snill idag og jeg har tilogmed gått ned noen cm her og der... så da er det håp! kommer innom senere! ha en fin dag så lenge;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 26. januar 2005 #262 Del Skrevet 26. januar 2005 Status quo her - sammenlignet med for tre dager siden, så det er jeg strålende fornøyd med. Kan jo ikke forlange endringer hver tredje dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannas Skrevet 26. januar 2005 #263 Del Skrevet 26. januar 2005 Er det mulig å henge seg på nå, eller er jeg for sent ute? Jeg har som mål å gå ned 6-7 kilo de neste 5 mnd, og trenger litt motivasjon og støtte fra andre som er i samme situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 26. januar 2005 #264 Del Skrevet 26. januar 2005 Nei, nå er det for seint! Velkommen med!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 26. januar 2005 #265 Del Skrevet 26. januar 2005 I går trente Ferskendama spinning for første gang. 8) Syklet som vanlig til og fra Universitetet. Så syklet jeg til byen, trente spinning og syklet hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost ikke pålogget Skrevet 26. januar 2005 #266 Del Skrevet 26. januar 2005 I dag har jeg planer om å ha en ORDENTLIG sunn dag. Selv om jeg kjenner at det murrer i den godtesyke-delen av hjernen. Jeg har spist en stor posjon med God Dag-Energi, med rismelk til. Og nå tygger jeg på en grov surdeigsbrødskive med syltetøy. Tenkte jeg skulle presse meg selv til å spise no frukt etterpå og. Er MAKS støl i lårene i dag (på baksiden). Jeg har av en eller annen rar grunn aldri trent muskelen på baksiden av låret, bare på forsiden. Så nå tenkte jeg å trene baksiden minst 2 ganger i uka. Er litt støl i magen og...deilig deilig Har ikke TURT å veid meg ennå. Vi har ikke trent i mer enn 3 uker... og er BOMBEsikker på at jeg ikke har gått ned et gram. Så jeg drøyer det en måned eller to til . Jeg har spist jævl** dårlig de siste åra, så om forbrenningen min er godt under nullpunktet forundrer meg ikke.. Noen som vet hvor lang tid det tar å få opp forbrenninga forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. januar 2005 #267 Del Skrevet 26. januar 2005 Har ikke TURT å veid meg ennå. Vi har ikke trent i mer enn 3 uker... og er BOMBEsikker på at jeg ikke har gått ned et gram. Så jeg drøyer det en måned eller to til . Jeg har spist jævl** dårlig de siste åra, så om forbrenningen min er godt under nullpunktet forundrer meg ikke.. Noen som vet hvor lang tid det tar å få opp forbrenninga forresten ? Lurt å veie seg sjeldent, skuffelsene blir ikke så veldig mange da. Veier meg en gang i mnd, og har ikke opplevd å gå opp i vekt enda. Vet ikke hvor lang tid det tar å få forbrenninga opp, for det er litt individuelt fra person til person, men jeg vet om flere ting som hjelper å få den i gang En kopp kaffe om morgenen (og ikke resten av dagen) *Frokost (en gigantisk kick-start på forbrenningen) *Større muskler øker forbrenningen, også i hvilemodus. *Hyppige, små måltider holder den i gang hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 26. januar 2005 #268 Del Skrevet 26. januar 2005 Oj, vært ordentlig sløv med både trening og å tenke på hva jeg spiser i den siste halvannen uka. Nå når jeg føler jeg er kommet inn på en bedre sti enn før jul, er det litt vanskelig å tvinge seg til noe overdrevne slankegreier, så jeg tror jeg fortsetter med å bare være litt sunnere enn før, jeg. I tillegg til at jeg skal skjerpe opp treninga. Må huske at det egentlig er mest for å bli bedre i sporten jeg bedriver! Guts'n glory, here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 26. januar 2005 #269 Del Skrevet 26. januar 2005 Trening overstått. Bra kosthold hittill i dag. Men jeg vet hva jeg skal ha til middag...og ostesnitzel er vel ikke det beste man kan putte i seg :oops: Vel...jeg tror kanskje jeg dropper potetene og erstatter de med grønnsaker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. januar 2005 #270 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei hei! Endelig!!! Var på vekta i dag (som vanlig :oops: ) Og nå har jeg gått ned 0,5 kilo igjen. så nå har jeg totalt gått ned nesten 1,5 kilo denne måneden! Jippi!!! Det ble litt halvveis-trening på meg i dag da... Jeg gikk/løp på tredemølla i 30 min og så skulle jeg teste den nye pilates videoen min. Det gikk ikke så veldig bra synes jeg så jeg fikk ikke så mye ut av den treninga.. Men jeg har iallefall prøvd litt i dag, og da blir det sikkert bedre neste gang! :-) Ser at dere andre er veldig flinke også, så det kommer nok resultater om ikke så lenge! (hmm kan det ha seg at Pam har fått tilbake viljestyrken sin??? ) Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 26. januar 2005 #271 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei hei! Endelig!!! Var på vekta i dag (som vanlig :oops: ) Og nå har jeg gått ned 0,5 kilo igjen. så nå har jeg totalt gått ned nesten 1,5 kilo denne måneden! Jippi!!! Flottings! Gratulerer! Virkelig! vekta mi var forøvrig gått opp til 60,5 i morges. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. januar 2005 #272 Del Skrevet 26. januar 2005 I dag har jeg vært å trent, var deilig! Hadde masse mer energi igjen etterpå også, ble bare trene-trøtt etter en time ca. Meg og Sniglå som gikk sammen, er så koselig å være to Handlet litt undertøy etterpå, følte meg jo riktig så lekker Og jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet for at jeg spiser så mye snop som jeg gjør, for jeg trener jo nå, hehe, og det gjorde jeg jo aldri før! Nå må jeg løpe i dusjen, skal snart på jobb. Og i morgen er det spinning!!!! Helt riktig tenkt, Ninakanin Det er der jeg gleder meg til å komme igjen jeg også, at jeg føler at jeg er slank nok - og så spise og kose meg fordi jeg trener Kommer bare aldri igang med denne treninga så lenge jeg ikke har førerkort... som jeg har sutret over før... Jeg har ikke vært like mye her inne i det siste, men jeg henger med! Jeg går over en time til og fra jobb hver dag og jeg gjør øvelser på stuegulvet hver kveld. Situps hver kveld (bortsett fra igår, da hadde jeg grusomt vondt i hodet...) og rompe og lår sånn i snitt annenhver dag... Også holder jeg meg unna godis i ukedagene. Helga strekker seg fremdeles fra fredag ettermiddag til søndag kveld, men jeg prøver å moderere meg litt... Har ikke vært på vekta på 2 uker, men skal veie meg på lørdag. Jeg er vant til at den ikke rikker seg, så jeg regner ikke med noen forskjell nå heller... :-? men jeg føler meg litt slankere og finere. Kanskje er det treninga og kanskje er det innbildning... Jeg greier ikke å spise mindre mat enn jeg gjør, spesielt ikke middag. Jeg har en samboer som elsker å lage god mat og da blir det så man koser seg med for mye middag... :oops: Vel, det var noen raske ord fra meg. Jeg har ikke lest de siste sidene av tråden, så det må jeg gjøre nå! Jeg må jo oppdatere meg på hvordan det står til med dere alle sammen!! Og Ninakanin: Kjempegøy å se bilde av deg! Kjempesøt jente er du! Er det flere av dere som har bilde her inne? Må sette meg ned og se gjennom albumet Jeg tør ikke å legge ut bilde av meg her... Jeg har ikke noe å skjule, men jeg er litt redd for at halve byen og alle på jobb skal se hvem jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost ikke innlogga Skrevet 26. januar 2005 #273 Del Skrevet 26. januar 2005 Er det flere av dere som har bilde her inne? Ja jeg har bilde her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. januar 2005 #274 Del Skrevet 26. januar 2005 Flottings! Gratulerer! Virkelig! vekta mi var forøvrig gått opp til 60,5 i morges. :-? stakkars deg.... er målet 48 eller?....... Du er klar over at overvekt ville vært 80 kilo?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. januar 2005 #275 Del Skrevet 26. januar 2005 Hatt en superduper trenedag i dag, men fikk i meg litt for mye tull. Er helt hekta på de nye Doc halslinsene, og det blir jo som snop det når man går og tygger på den ene etter den andre. Hadde hamburgere til middag, men det driter jeg i Var jo på spinning, og der gikk det kjempebra!! Er i mye bedre form allerede, er som om kroppen min har vært i dvale i hele mitt liv og plutselig hiver seg over muligheten til å komme i bedre form! Så spinning er uten tvil fast onsdags-trening Og halvtimen med mage/rygg-øvelser etterpå gjør jo bare dagen komplett! Godnatt folkens, i morgen er en ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 27. januar 2005 #276 Del Skrevet 27. januar 2005 :o :o :o meget dårlig samvittighet her nå. Ostesnitzel til middag. Også dro jeg og min kjære ut og fråtsa i oss en diger hamburger... ja nå kan jeg angre...nå hvor jeg er så mett at knappene spretter pms, pms, pms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #277 Del Skrevet 27. januar 2005 miracle ikke innlogget... pms er en goood unnskyldning;) jeg ble så overlykkelig over vekta mi i gr at jeg fgikk stappa i meg bådet det ene og det andre, og det sitter jeg igjen med idag! men nå har jeg to grusomme dager forann meg med totalt fult kjør, så med alt dette stresset så går jeg sikkert litt ned igjen.. laoss håpe;) så da får dere ha en fin dag videre alle sammen.hold ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 27. januar 2005 #278 Del Skrevet 27. januar 2005 stakkars deg.... er målet 48 eller?....... Du er klar over at overvekt ville vært 80 kilo?..... Hva gjør du egentlig i denne tråden???? Gå og spre galle et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 27. januar 2005 #279 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg ble så overlykkelig over vekta mi i gr at jeg fgikk stappa i meg bådet det ene og det andre, og det sitter jeg igjen med idag! Som meg da, som "feiret" min nye og sunne livsstil med ikke bare én, men TO sportlunsj (sjokolade) i går Så får vi trøste oss med at det er resultatene på lengre sikt som er det viktige, ikke om det blir noen hopp opp på vekta enkelte dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 27. januar 2005 #280 Del Skrevet 27. januar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264395 Liz Hurley er også med i slankegjengen. Hun har nok ikke valgt den sunneste måten å gå ned i vekt på. Også kaller hun seg selv for OVERVEKTIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå