Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.

miracle

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerert
For en flott morgen det er i dag!! :-) Klarte ikke å unngå og gå på vekta i dag' date= etter at noen skrev at man kanskje var lettest rett etter mensen, noe jeg var ferdig med igår..... :oops: Vekta viste da -5kg på ikke fulle 3 uker!!! :danse: Dette går jo GLIMRENDE!! Og nå er det helg og jeg skal koooose meg! God helg alle sammen, og husk at man skal leve og! :blomst_opp:

Wow! Gratulerer!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker og bukker, ferskennam! Og det beste er at jeg føler ikke jeg er på slanker'n, bare passer på å spise jevnlig (føler jeg spiser mer nå enn til vanlig....), og at innholdet av det som stappes inn ikke inneholder bare fett og sukker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Oi! Grattis Titti! skulle virkelig ønske at jeg kunne si det samme! Men forløpig får jeg være fornøyd med den halve kiloen som plutselig datt av! :wink:

I dag startet jeg dagen med en tynn skive med rugbrød og sprakk helt etter fem minutter og spiste noen mini kjeks med sjokolade... :oops:

Men så trente jeg styrke i en time etterpå. (inkludert oppvarming da) Så jeg håper jeg kan fortsette bra resten av dagen! :-?

Når det gjelder mat etter trening, kan jeg spise grovt brød med honning på for å få i meg karbohydrater eller er honning fyfy?? Spiste en brødskive med honning og en med litt kaviar på og en stor kopp te en halvtime etter treninga i stad...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Honning er i hvertfall bedre enn sjokoladepålegg :sjarmor:

Men om det er fy vet jeg ikke. Jeg TROR ikke det er sånn veldig "fy-fy"

Men jeg må si jeg misunner dere som har gått ned. Min vekt står på stedet hvil...og der vil den være også ser det ut som. Jeg føler meg strammere da. Og jeg har konsa mest om styrke i begynnelse for å kunne forbrenne mer under kondisjonstrening. Så kanskje det er derfor? *håpe-på*

Og DUMME meg som sa opp medlemsskapet mitt på Elixia. For nå vil jeg plutselig trene på studio allikevel nå. TYPISK meg :ler:

Tror jeg skal ta 3 uker på SATS i neste uke og heller betale for de timene cash.

Vet det blir dyrt, men jeg skal flytte snart så da vet jeg ikke hvilket studio jeg kanskje vil bruke da.

Uansett så har jeg godtedag i dag! Mmmm...deilig med smågodt, daim og brus...hehe!

Dere andre er kjempe flink! Stå på videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg allesammens.

har hatt en litt "synde uke" jeg, så har med vilje ikke gått på vekta. Gruer meg til mandag :wink:

Sa jo jeg ikke skulle slanke meg no mer, bare fortsette å holde kostholdet og trene, meeen når jeg prøvde kjolen en siste gang før den ble sendt til søm så jeg at jeg godt kunne gå ned litt til. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Jeg irriterer meg sånn over meg selv. Spiser sunt og trener og alt, men snop og drit er jeg totalt avhengig av!!! Jeg har spist litt tull hver eneste dag så og si. Tror jeg må begynne å spise krom..

Hjelper krom? Eller er det bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg sånn over meg selv. Spiser sunt og trener og alt, men snop og drit er jeg totalt avhengig av!!! Jeg har spist litt tull hver eneste dag så og si. Tror jeg må begynne å spise krom..

Hjelper krom? Eller er det bare tull?

Fuker på meg, bare at jeg glemmer å ta pillene :oops: (kan være det funker fordi jeg tror det funker da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ninakanin:

Jeg har det akkurat som deg! noen dager holder det med et glass Pepsi Max, andre dager nå jeg spise en hel sjokolade... som jeg akkurat har gjort :oops: Klarte ikke motstå den nydelige nye Mars sjokoladen som lå på bordet..... Nam nam det var godt... Så da blir det nok litt ekstra trening i morgnen... :-?

Søsteren min bruker Krom og sier at det hjelper iallefall! :-)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay, dette er tullet mitt i dag:

Litt cola

En halv pose chips

Ca 100 gram DRITGOD sveitsisk sjokolade

Og sikkert litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ikke si sånt da! Jeg svelget voldsomt da jeg leste sjokolade. :grine:

Har heldigvis ingenting i huset ellers hadde jeg sittet og spist på noe nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tull

2 1/2 stykker skjokoladekake på jobben

2-3 drops tyrikspepper

cola

og masse dressing på tacon min

:oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet deg :) Jeg er Leviin der også.

Hvem flere er der??? Meld dere da!!! :-)

Jeg har registrert meg på Slankenett. Heter Ephemera der også. Men jeg har ikke skrevet inn noen dagbok-notater der da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... Ellers har jeg vært litt lite inne her i det siste. Jobber kveld denne uka og da blir det bare stress. Jobber 10-18 imorgen også, men så er det HELG og jeg har også frii på mandag - HURRA!!

Har blitt litt mindre trening på meg nå, men jeg går til jobb (og i det siste har jeg vært innom så mye butikker at jeg har brukt en time på veien til jobb :ler: ) og jeg har tatt alle øvelsene mine bortsett fra idag. Og igår ble det kun situps. Det eneste jeg har spist av godis i uka her er en Troika-bit :) Men nå er det helg, og da har jeg lov å kose meg, så det blir nok andre boller nå :oops:

Vi er flinke uansett, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg er forresten også på slankenett, men er ikke like aktiv der som her :wink: Samme brukernavn der som her!

Mitt tull i dag har vært:

- En smaksprøve pose med mini sjokokjeks

- Hjemmelaged pizza til middag

- En hel mars delights sjokkis..

:oops: :oops: :oops:

Gjett om jeg skal trene i morgen!!!! Jeg skal dra det båndet på tredemølla rundt til jeg stuper!!

:evil:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

I dag er det kosedag! :sjarmor: Weeee !

Tar en sunn frokost, bare for å komme igang. Kornblanding og vitaminer (og masse vann) Utover på kvelden blir det popcorn, sjokolade, pizza og litt sånn. Ingen begrensinger i dag ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på jeg også!

Har egentlig aldri vært plaget av slankehysteri, til tross for noen kilo ekstra, men etter at jeg ble samboer har vekta begynt å snike seg opp. Og etter treningsforbud i høst har det eksplodert! :oops:

Vel, nå får jeg trene igjen, og trenger å komme meg ned minst ti kilo...

Så, prøve å gjennomføre 20 min pilates for å styrke korsryggen (og trimme magen), gå mer (går minst en time på hverdagene), begynne med kampsport igjen og kutte ned på snop...

Planlegger også å sjekke mat intoleranse, mistenker melk og hvetemel :cry:

Fordelen er vel at jeg da må kutte ut det meste innen sjokolade, pizza, hamburger, brød, pasta, sauser (heldigvis ikke kinesiske!), mye av potetgull og fløtegratinerte poteter :grine: . Vekta kommer til å rase ned! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen med i gjengen shi!!!

Kjipt om du har matintoleranse, men jeg skal gi deg et godt tips - jeg trodde nemlig jeg hadde det, fordi magen til stadighet plaget meg, hadde masse symptomer, og syntes det ble bedre når jeg kuttet ut mel, MEN så begynte jeg å spise mer fiber, kjøpte "Fiberrik", som er knekkebrød-lignende, og da kom magen i gang på skikkelig vis, gikk på do oftere, har nesten ikke hatt noen plager siden. Det virker som problemet rett og slett var at tarmen ble for lite stimulert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathias...

Etter en uke. maks to uten sjokolade, og da ustabilt blodsukker, går søthungeren over av seg selv.

Søthunger er pga ustabilt blodsukker.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå klart meg en helt uke uten sukker! Veldig stolt, og litt overrasket over hvor bra det har gått :)

Det beste er at jeg har gått ned 2,5 kg på denne uka, selv om jeg har spist bra og trent 3 ganger.

Jeg begynte med min sukkerfrie periode på en lørdag, så det er ikke kosehelg for meg. Spiser nøtter, da, så det er ikke helt krise.

Det stemmer nok det du sier, Mathias, at det tar 14 dager å overvinne sukkerhungeren. Men det tar mer enn en uke, for jeg måtte mobilisere alt jeg har av viljestyrke i butikken idag.

Et tips til dere som lurer på matintoleranse etc. Jeg har prøvd mye forskjellig - blodtypediett, Fedon, diverse andre kostholdsråd. Mye blir veldig sært, men det er et par ting som går igjen hos alle sammen:

• Spis mer grønnsaker

Spis grovere brød, unngå hvete - særlig fint mel (havre er bra)

Unngå rødt kjøtt, spis mer fisk og kylling

Kutt ut brus og søtsaker og raffinert mat

Jeg har funnet ut at Ryvita knekkebrød med sesam er kjempegodt, og veldig velegnet for å spise hyppige små måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...