Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips mottas med stor takk :D 

Jeg har typisk nordisk hår. Og det blir så fort fett! Etter bare en dag er håret mitt blitt fett igjen. For å unngå å vaske det hver dag, håper jeg å finne en tørrshampo som er god. Gjerne en som gir litt struktur til håret også.  :sol:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes batiste sine gjør nytten. Er du ikke fornøyd med dem? Selges på vita, hm, cubus osv. Relativt ofte på tilbud.

Har kjøpt define sin et par ganger, men syns ikke den fungerer like bra.. dessuten bråker flaska.

Lush har også en som er helt ok.

Anonymkode: 0f162...0cc

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd mange! Kanskje 10 forskjellige både billige og fra frisør. Men favoritten er nok den til define. Den blir veldig fort tom, men den er veldig god:)

Anonymkode: 9e895...a00

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet

Jeg liker den fra Sebastian (Drynamic). Den er helt suveren på mitt nordiske hår :) Drøy i bruk er den og.

AnonymBruker
Skrevet

Aveda sin synes jeg er bra. Har kjøpt den hos frisør. Det er sånn pulver som du poffer på håret med en sånn luft-tut greie :ler: Vanskelig å forklare. Også lukter den godt.

Jeg har lyst nordisk tynt hår

av_sku_AK4Y01_65333_355x600_0.jpg

Anonymkode: 55eea...a41

AnonymBruker
Skrevet

Liker Batiste sin best, uten tvil.

Anonymkode: 2d07f...c62

• Liker 1
Skrevet

Jan Thomas sin, billig og bra! Passer best til lyst hår, som en del tørrsjampoer, etterlater liksom litt sånn pulver.

• Liker 1
Skrevet

Sverger til batiste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.8.2017 den 23.15, Pikeliten skrev:

Jan Thomas sin, billig og bra! Passer best til lyst hår, som en del tørrsjampoer, etterlater liksom litt sånn pulver.

Jeg også! :) Har prøvd Batiste men den hjalp ikke meg...

Anonymkode: 4f7c3...02b

Skrevet (endret)

Define eller Batiste er mine favoritter. Syns begge funker bra, Batiste lukter best

Endret av Pedagogen
Skrevet

Her var det flere sorter jeg ikke har prøvd før! Så det er altså håp :yvonne:. Batiste har jeg forresten brukt en del av, men jeg syns den kanskje lukter litt sterkt? Ikke vond lukt, men bare sterk. 

Gleder meg til å teste ut litt forskjellige :) 

AnonymBruker
Skrevet

Batiste er min favoritt. Prøvd mange, fler fra salong.

Anonymkode: f4394...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Klorane skal ha den aller beste tørrsjampoen. Men om den er overhypet vet jeg ikke. Leste Gwyneth Paltrow sverget til den, må jo være bra da.😉 Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge?

Anonymkode: d86b6...e18

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette er ingen tørrshampo, men et volumprodukt som jeg synes fungerer som både tørrshampo + hårpudder. Fungerer veldig bra for mitt tynne hår som blir fort fett. 

www.retailbox.co.za/joico-structure-glamtex-backcomb-effect-spray-150ml.html

Skrevet

Toni & guy som ren tørrshampo, hvis jeg vil ha volum i tillegg så bruker jeg H&M sin, den er helt rå! Hadde aldri trodd det før jeg prøvde ei venninne sin. Fikk så mye volum :P Men vanskelig å vaske ut igjen da.

Anonymkode: b49a9...8d2

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Løwengrip C&C sin tørrshampo og synes den funker veldig bra. Jeg har fett hår og denne fikk håret til å se rent ut, pluss at den luktet deilig karamell :) Eneste aber, som jeg synes gjelder alle tørrshampoer, er at håret blir så veldig stivt å ta i. Det ser rent ut men kjennes knusktørt og rart ut. Det er kanskje ikke annet å forvente av tørrshampo? Det er kanskje nettopp dette som gjør at håret blir lett å style og få volum i. Håret mitt kunne sikkert stått av seg selv etter en spray med Løwengrip i hvertfall :P

Skrevet

Lernberger og Stafsing 👌

Anonymkode: be9fd...84e

Skrevet

Batiste - selvfølgelig! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...