Gå til innhold

Erfaringer med krus uten hank?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med krus uten hank? Jeg har funnet noen fra Kähler som jeg utrolig nok liker, men er usikker på om de rett og slett blir alt for varme til å holde i hendene, eller om det går bra...? Har funnet en god pris på dem som også gjør dem veldig billig (like billig som IKEA-krus), men muligheten for at de blir veldig varme gjør meg usikker! Det er vel forskjeller fra merke til merke? 

Anonymkode: 8a94f...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer litt hvor varme de blir.  Jeg elsker krus uten hank og ville gjerne bare hatt det :)

AnonymBruker
Skrevet

Selv krus med hank lar jeg stå noen minutter fordi jeg ikke klarer å drikke noe som er brennhett allikevel. Om du er som meg at du venter litt før du drikker så regner jeg med at krusene du tenker på vil egne seg godt uansett.

Anonymkode: 89c4e...6ff

Skrevet

Jeg liker best krus uten hank, men nå lar jeg alltid teen stå litt før jeg drikker den, da. Jeg syns de blir så gode å holde i uten den hanken. Jeg har også en kopp fra Kahler, en av de med bøy på seg. Har aldri opplevd at de blir for varme å drikke av.

AnonymBruker
Skrevet

jo lengre du lar de stå jo varmere blir jo kruset, til innholdet er kaldt selvsagt..

Anonymkode: 7b7b8...9ea

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Vera Vinge skrev:

Jeg liker best krus uten hank, men nå lar jeg alltid teen stå litt før jeg drikker den, da. Jeg syns de blir så gode å holde i uten den hanken. Jeg har også en kopp fra Kahler, en av de med bøy på seg. Har aldri opplevd at de blir for varme å drikke av.

Det er de med "bøy" på jeg har sett på! ;) Bestilte en nå for å se, og om jeg ikke liker det får jeg heller bruke den til å ha tannbørster i...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har erfaring med krus uten hank? Jeg har funnet noen fra Kähler som jeg utrolig nok liker, men er usikker på om de rett og slett blir alt for varme til å holde i hendene, eller om det går bra...? Har funnet en god pris på dem som også gjør dem veldig billig (like billig som IKEA-krus), men muligheten for at de blir veldig varme gjør meg usikker! Det er vel forskjeller fra merke til merke? 

Husk å bruk sveisehansker når du drikker kaffe...

Skrevet

Å, nei, ville aldri hatt krus uten hank. Det er noe med måten man holder kruset i hendene på, helhetsopplevelsen når du drikker nytraktet kaffe, hanken må liksom bare være tilstede under hele den utenomkroppslige sanseopplevelsen. 

Hvis du skulle finne på å strikke krusvarmere, eller "cozies", så kan du bare glemme det, den stikkende ullen - eller gnukkende bomullen, ødelegger sanseinntrykket og vil forstyrre kontakten du får med kaffearomaen.

Nei, seriøst! Samma det, vel? Er det for varmt, kan du holde en gryteklut rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...