Gå til innhold

1+1+1=3:):_)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har spøkt litt med tanken på trekant med min kjære, en kveld snakket vi om dette hele tiden! og han innrømmet faktisk at han hadde drømt om det samme! tanken på dette tenner meg ekstremt mye og jeg vil gjerne prøve dette! men noen dager etter kom han og sa at han ikke ville dette og at han kun fortalte dette fordi han skjønte dette påvirket meg og mine lyster!

er det noen som skjønner dette og som faktisk kan anbefale det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette temaet har vært diskutert flere ganger her inne og det ser ut for at det er ganske mange som tenner på tanken.

Jeg har selv tent på dette.

Fantaserer om å se dama mi bli tatt av en annen mann. Tror det hadde vært spennende. Lurer liksom på om hun tenner like mye, eller mer, enn når vi har sex.

Forøvrig tror jeg det kunne vært spennende å se henne "utenfra" når hun har sex :o

Hun har og hatt lyst til å prøve dette og vi har vært på "nesten" stadiet et par ganger. Første gang ble det stoppet av at det ikke var kondom å oppdrive :cry: Den andre gangen var det litt for mange kompiser til gutten i området. Da var hun forøvrig helt klar til et eventyr. (Og vi hadde hærlig sex etterpå da vi kom for oss selv)

Kan hende vi forsøker å få til et opplegg en gang, men det er jo ikke helt enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på trekant og gruppesex. Det gjorde jeg da jeg var singel. Tror ikke jeg kunne gjort det sammen med en partner. Tror ikke det er sundt for et forhold.

Har opplevd par som har gått fra hverandre etter å ha prøvd partnerbytte. Tror nok ikke at det isolert sett var årsaken til bruddet, men er sikker på at det var en medvirkende årsak.

Tror man må ha et utrolig sterkt og godt forhold for å takle dette. Ikke alle fantasier og drømmer er verdt å leve ut.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...