AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #41 Skrevet 4. august 2017 5 timer siden, Coronas skrev: Uhygienisk? 😂😂😂 Mindre hår mindre bakterie og varme som de elsker. Ergo mindre illeluktende høne og lett å holde fresh hele dagen 😏 Feil. Anonymkode: a5705...32f 1
Coronas Skrevet 5. august 2017 #42 Skrevet 5. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil. Anonymkode: a5705...32f På hvilken måte er det feil at ei høne er lettere å holde fresh hele dagen uten hår?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #43 Skrevet 5. august 2017 19 minutter siden, Coronas skrev: På hvilken måte er det feil at ei høne er lettere å holde fresh hele dagen uten hår? Hvorfor må du kalle det høne? Sykt uappetittlig. Anonymkode: 9daf5...388 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #44 Skrevet 5. august 2017 13 timer siden, SpankMe skrev: Alltid forunderlig at tråder som handler om enkeltmenneskers preferanser alltid må ende opp med at man snakker nedsettende om de som velger noe annet enn en selv Det går fint an å fortelle hva en selv foretrekker uten å si hvorfor de som velger noe annet er uhygieniske, enfoldige, ekle, kvalme etc. Det blir vel ganske klart hvem de enfoldige er... Jepp, virkelig... Anonymkode: 7c84d...61e 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #45 Skrevet 5. august 2017 14 timer siden, SpankMe skrev: Alltid forunderlig at tråder som handler om enkeltmenneskers preferanser alltid må ende opp med at man snakker nedsettende om de som velger noe annet enn en selv Det går fint an å fortelle hva en selv foretrekker uten å si hvorfor de som velger noe annet er uhygieniske, enfoldige, ekle, kvalme etc. Det blir vel ganske klart hvem de enfoldige er... Jeg er så enig med deg. Slik blir det ofte når det er snakk om preferanser. Snakker man om man liker store eller små bryster blir det alltid noen kommentarer som "jeg liker små bryster fordi *stygge ting om de med store bryster*" "jeg liker store bryster fordi *stygge ting om de med små bryster*". Hver eneste gang. Anonymkode: 1514d...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå