Gå til innhold

barbert vs glattbarbert

Fremhevede innlegg

Skrevet
58 minutter siden, steinbukk79 skrev:

nei hehe som mann har jeg ikke det, tenker mensen som" til tider" et åpent sår, å hår i sår er ikke godt kleber seg osv

Håper 79 i nicket ditt bare er et random tall og ikke årstallet du er født i. Åpent sår? Hvor tror du vi blør, egentlig? Utvendig? 

Ts: Jeg vokser, og som du sier syns jeg og sexen er bedre da. Kan være det er psykisk at jeg føler meg finere :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest steinbukk79
Skrevet (endret)

jeg innrømmer jeg er helt på jordet, skal være sagt at anatomi er ikke min side, var et spørsmål bare, ikkeno og diskutere😯

Endret av steinbukk79
Skrevet

Jeg vokser og fjerner alt som er av hår. Er helt enig med TS at sex føles bedre når jeg er glatt. For meg er huden der nede så sensitiv og jeg føler rett og slett mer hud-til-hud kontakt ved ikke å ha hår der. Det er også ekstra deilig med oralsex. 

Synes jeg. Men vi er jo alle forskjellige. 

AnonymBruker
Skrevet

Glatt uansett kjønn spør du meg. Kjønnshår er like ekkelt som det høres ut.

Fint å se på folk som går med tights. Så stikker det et hår ut som har funnet vei gjennom tightsen. Fysj!

Anonymkode: 97636...2ef

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene, full busk her i gården. Ribba høne er kvalmt, illeluktende og uhygienisk. Enfoldige kvinnfolk.

Anonymkode: 7c84d...61e

Uhygienisk? 😂😂😂 Mindre hår mindre bakterie og varme som de elsker. Ergo mindre illeluktende høne og lett å holde fresh hele dagen 😏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Coronas skrev:

Uhygienisk? 😂😂😂 Mindre hår mindre bakterie og varme som de elsker. Ergo mindre illeluktende høne og lett å holde fresh hele dagen 😏

Enfoldig

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enfoldig

Du er såååå mye smartere. Men uhygienisk sier litt. Hår = mer grobunn for bakterie = mer lukt.......

Gjest Ingenting2
Skrevet
19 minutter siden, Coronas skrev:

Du er såååå mye smartere. Men uhygienisk sier litt. Hår = mer grobunn for bakterie = mer lukt.......

Men hvor mye bakterier kan man "gro" i løpet av en dag da? Jeg har ingen bestemt preferanse og tar det litt ettersom jeg føler for det (hår versus barbert). Det er ingen lukt som kommer med hår, og det er ingen lukt som blir borte når håret blir borte. Jeg tenker at om det er mer lukt så er det andre problemer enn akkurat håret.

Når det kommer til hygiene så tenker jeg litt sånn at, jada vi er skapt med hår av en grunn, men med utviklingen så er det ikke sikkert håret har samme funksjon som den gangen mennesket ble til (visdomstennene er jo ubrukelige nå, men ikke før), så jeg syns det blir litt mye med de som bruker hygiene som årsak ene og andre veien. Det handler vel om hvordan man steller seg, om man svetter mye, hva man spiser (faktisk vil usunn mat også gi dårlig kroppslukt generelt) osv. Så da er man til sist egentlig bare hår eller ikke hår, det er opptil hver enkelt, men drit i å bruke hygiene og bakterie som unnskyldning. Eller?

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Men hvor mye bakterier kan man "gro" i løpet av en dag da? Jeg har ingen bestemt preferanse og tar det litt ettersom jeg føler for det (hår versus barbert). Det er ingen lukt som kommer med hår, og det er ingen lukt som blir borte når håret blir borte. Jeg tenker at om det er mer lukt så er det andre problemer enn akkurat håret.

Når det kommer til hygiene så tenker jeg litt sånn at, jada vi er skapt med hår av en grunn, men med utviklingen så er det ikke sikkert håret har samme funksjon som den gangen mennesket ble til (visdomstennene er jo ubrukelige nå, men ikke før), så jeg syns det blir litt mye med de som bruker hygiene som årsak ene og andre veien. Det handler vel om hvordan man steller seg, om man svetter mye, hva man spiser (faktisk vil usunn mat også gi dårlig kroppslukt generelt) osv. Så da er man til sist egentlig bare hår eller ikke hår, det er opptil hver enkelt, men drit i å bruke hygiene og bakterie som unnskyldning. Eller?

Hvordan blir det når man urinerer med full busk kontra uten full busk? Hva med mens og full busk? Jeg har prøvd begge deler. Lettest å være fresh uten hår. Vi trenger ikke hår lengre for å beskytte oss mot virus og bakterier. Vi er nesten klinisk ren i forhold til hvordan det var for flere 1000 år siden. Jeg foretrekker glatt eller barbert i forhold til hår. Å kalle meg idiot pga det er ikke greit.....

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, Coronas skrev:

Hvordan blir det når man urinerer med full busk kontra uten full busk? Hva med mens og full busk? Jeg har prøvd begge deler. Lettest å være fresh uten hår. Vi trenger ikke hår lengre for å beskytte oss mot virus og bakterier. Vi er nesten klinisk ren i forhold til hvordan det var for flere 1000 år siden. Jeg foretrekker glatt eller barbert i forhold til hår. Å kalle meg idiot pga det er ikke greit.....

What? Hvor har jeg kalt deg idiot? Hva slags svar er det? Jeg stilte deg bare noen spørsmål, jeeezes.

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

What? Hvor har jeg kalt deg idiot? Hva slags svar er det? Jeg stilte deg bare noen spørsmål, jeeezes.

Ikke du AB

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, QQbaby skrev:

Ingen liker håretene kvinner eller menn, så dette var en fin nyhet. Glad på dine vegner trådstarter ;)

Det finnes mange som liker kjønnshår. Jeg er vant til å barbere meg og at det nesten er et krav fra menn, så jeg ble ganske overrasket da min nåværende partner sa han ønsker at jeg beholder det. Og jeg foretrekker i grunnen det selv også.

6 timer siden, steinbukk79 skrev:

nei hehe som mann har jeg ikke det, tenker mensen som" til tider" et åpent sår, å hår i sår er ikke godt kleber seg osv

Det er jo på en måte et åpent sår, men inni livmoren. Mitt kjønnshår rekker ikke helt dit. Hvis du er en heterofil eller bifil mann, synes jeg du for din(e) partner(e)s skyld burde lese deg opp litt på anatomi. Det er meget mulig sexen blir bedre av det også.

Anonymkode: 81805...b28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ahhhhh fy faen seffff glattbarbert at hun skal bli, også fitta da :) ...  Da skal vi også bli glattbarbert gutter/men, og tror ikke at dere ønsker å suge penisen når den er hårete..

Ahh fy faen blir så kåtttt når jeg tenker på glattbarbert fitte. 
:hoppendeglad:

Anonymkode: f23ff...a72

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det er uhygienisk med glattbarbert underliv. Har bare barbert meg én gang, for nysgjerrighetens skyld, og opplevde at det bare ble mer klissete i trusa. Utfloden fløt liksom ut overalt langs hele sprekken i stedet for å legge seg pent midt i trusa. Da skjønte jeg at hårene på kjønnsleppene faktisk har en funksjon.

I tillegg klødde det som pokker, så det gidder jeg ikke igjen. 

Dog friserer jeg busken og holder det kortklipt, og i bikinisesongen tar jeg trusekanten.

Anonymkode: 1ff26...44a

Har nesten motsatt opplevelse. Ubarbert så kommer hårene borti utfloden, og når den tørker/stivner, så sitter hårene fast i den og da lugger det sykt..

Anonymkode: 4b4b8...7c7

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahhhhh fy faen seffff glattbarbert at hun skal bli, også fitta da :) ...  Da skal vi også bli glattbarbert gutter/men, og tror ikke at dere ønsker å suge penisen når den er hårete..

Ahh fy faen blir så kåtttt når jeg tenker på glattbarbert fitte. 
:hoppendeglad:

Anonymkode: f23ff...a72

Dette innlegget er grunn nok til å la det gro.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

For min del handler det iallefall om hygiene, som jeg skrev i innlegget mitt lengre opp, fordi jeg generelt har mye utflod og følte meg klissete i hele skrittet da jeg var glattbarbert. Så hos meg har hårene en funksjon som gjør at jeg opplever meg (og sannsynligvis er) rensligere. Det er nok ikke en problemstilling hos alle, da hadde neppe barbering vært så populært. 

Har aldri prøvd å ha mensen som glattbarbert siden jeg bare har gjort det én gang. Ser for meg at jeg hadde følt meg ganske gross med mensblod glidende langs hele sprekken både foran og bak. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nesten motsatt opplevelse. Ubarbert så kommer hårene borti utfloden, og når den tørker/stivner, så sitter hårene fast i den og da lugger det sykt..

Ja, det kan nok skje om man lar hårene gro langt. Så lange hår pleier jeg ikke å ha. Da kan det jo til og med lugge når man har sex. 

Lurer forøvrig på hvordan det er å gi oralsex på noen som er glattbarberte. Man må jo barbere rimelig ofte for at huden skal være helt glatt uten stubber? Leggene mine blir jo stubbete i løpet av en dag, liksom. Det virker utrolig slitsomt å barbere seg nedentil HVER dag om man vil være stubbe- (og kløe-) fri. Og kan man ikke ha spontan oralsex hvis man ikke er nybarbert, fordi det blir stubber å sleike på?

Jeg lurer helt seriøst på disse tingene, altså :)

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del handler det iallefall om hygiene, som jeg skrev i innlegget mitt lengre opp, fordi jeg generelt har mye utflod og følte meg klissete i hele skrittet da jeg var glattbarbert. Så hos meg har hårene en funksjon som gjør at jeg opplever meg (og sannsynligvis er) rensligere. Det er nok ikke en problemstilling hos alle, da hadde neppe barbering vært så populært. 

Har aldri prøvd å ha mensen som glattbarbert siden jeg bare har gjort det én gang. Ser for meg at jeg hadde følt meg ganske gross med mensblod glidende langs hele sprekken både foran og bak. 

Ja, det kan nok skje om man lar hårene gro langt. Så lange hår pleier jeg ikke å ha. Da kan det jo til og med lugge når man har sex. 

Lurer forøvrig på hvordan det er å gi oralsex på noen som er glattbarberte. Man må jo barbere rimelig ofte for at huden skal være helt glatt uten stubber? Leggene mine blir jo stubbete i løpet av en dag, liksom. Det virker utrolig slitsomt å barbere seg nedentil HVER dag om man vil være stubbe- (og kløe-) fri. Og kan man ikke ha spontan oralsex hvis man ikke er nybarbert, fordi det blir stubber å sleike på?

Jeg lurer helt seriøst på disse tingene, altså :)

Flott innlegg. Det er helt nydelig å gi oralsex på ei dame som har kjønnshår. De som sier de ikke vil ha hår i maten er bare dumme, for da slikker de ikke på riktig plass. Ser ei her sier at det er renere uten hår. Det er jo selvfølgelige helt feil. Det ER renere med hår med tanke på friksjon, ventilasjon så ikke det blir klamt å lukter jævlig. Altså et sodoma for bakterier og soppinvitasjon av en helt annen kaliber. Mye små sår de kan bade i. Det finnes altså ingen fordel i å barbere seg. Det er nok litt inviduelt fra kvinne til kvinne men likevel. Ser en kaller damer som barberer seg enfoldig, å må vel si meg litt enig i det. Er bare å google litt rundt dette med kjønnshår og lese hva legene mener. Å til slutt: naturlig hår er ikke ekkelt😉 Kilmister har talt igjen🍻

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart glattbarbert. Deilig å ta på fint og veldig mye deiligere i slikke damer som er glatte. 

Anonymkode: a88af...124

Skrevet

Alltid forunderlig at tråder som handler om enkeltmenneskers preferanser alltid må ende opp med at man snakker nedsettende om de som velger noe annet enn en selv :klo:

Det går fint an å fortelle hva en selv foretrekker uten å si hvorfor de som velger noe annet er uhygieniske, enfoldige, ekle, kvalme etc. Det blir vel ganske klart hvem de enfoldige er...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke finne en perfekt mellomting jeg.. enten for langt, eller for kort sånn at det klør og stikker, og stikker gjennom trusa :ohmy: skjønner ikke..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...