Hmmmmmm Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Noen som vet? Fikk det til for noen år siden. Da var det tre dotter øverst til høyre som man skulle gå innpå. Så kunne man enkelt justere den til ønsket nivå og ikke det som blir estimert. Men nå er den funksjonen borte😖
Gjest Sisti Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Hmmmmmm skrev: Noen som vet? Fikk det til for noen år siden. Da var det tre dotter øverst til høyre som man skulle gå innpå. Så kunne man enkelt justere den til ønsket nivå og ikke det som blir estimert. Men nå er den funksjonen borte😖 Jeg fant det igjen for noen uker siden, så det skal være mulig, men jeg finner det ikke nå.
drue Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 På min app trykker jeg på 'innstillinger' og deretter 'personlige detaljer'. Har Android, vet ikke om det er annerledes på iPhone.
Hmmmmmm Skrevet 4. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2017 Takk folkens. Fant ut av det. Gikk innpå ikonet av en kropp øverst til venstre så på ikonet som betyr innstillinger. Der fant jeg det... lifesum estimerer så lave nivåer på kaloriinntaket. Måtte øke litt🙌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå