AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Så. Jeg skal forsøke å fatte meg i korthet. Jeg holdt på med en mann i ca. 1 år, hvor vi til syvende og sist (for en måned+ siden) kuttet. Det var den typiske at han ikke var klar for noe mer, måtte bruke tid på seg selv, men ingenting gale med meg og han tror det blir oss i fremtiden. Jeg tok dette veldig tungt, og sa da at jeg venter på han - for jeg vil bare ha oss. Vi har kontakt, prater litt i ny og ne og kan også være sammen som venner. Det er ikke det letteste, men det går. Han er uansett en jeg vil ha i livet mitt, om enn bare som en venn. Men så møter jeg en kar som bare har hele pakken. God, morsom, kjekk, åpen, interessert, alt. En sånn fyr som jeg ikke hadde stusset ett sekund på dersom han første ikke eksisterte. Jeg tenker ikke på han første når jeg tilbringer tid med han her, men situasjonen er vanskelig. Skylder jeg mann nr. 1 å fortelle han at jeg nok ikke venter likevel? Eller, å fortelle han at jeg har vært på noen dater med en annen? Jeg vet jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, for han første har i bunn og grunn ikke behandlet meg særlig bra. Når det var bra, var det skikkelig bra. Men det var mye etter hans pipe, og det var tross alt han som tok risikoen at han faktisk kan miste meg fordi han må gjøre sitt. Men så er det den der at jeg har sagt jeg venter da... Hjelp! På forhånd takk. Anonymkode: a49ab...9aa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Han slo opp med deg. Du skylder ham ikke noe. Anonymkode: 133eb...64e 8
Gjest Froning Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så. Jeg skal forsøke å fatte meg i korthet. Jeg holdt på med en mann i ca. 1 år, hvor vi til syvende og sist (for en måned+ siden) kuttet. Det var den typiske at han ikke var klar for noe mer, måtte bruke tid på seg selv, men ingenting gale med meg og han tror det blir oss i fremtiden. Jeg tok dette veldig tungt, og sa da at jeg venter på han - for jeg vil bare ha oss. Vi har kontakt, prater litt i ny og ne og kan også være sammen som venner. Det er ikke det letteste, men det går. Han er uansett en jeg vil ha i livet mitt, om enn bare som en venn. Men så møter jeg en kar som bare har hele pakken. God, morsom, kjekk, åpen, interessert, alt. En sånn fyr som jeg ikke hadde stusset ett sekund på dersom han første ikke eksisterte. Jeg tenker ikke på han første når jeg tilbringer tid med han her, men situasjonen er vanskelig. Skylder jeg mann nr. 1 å fortelle han at jeg nok ikke venter likevel? Eller, å fortelle han at jeg har vært på noen dater med en annen? Jeg vet jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, for han første har i bunn og grunn ikke behandlet meg særlig bra. Når det var bra, var det skikkelig bra. Men det var mye etter hans pipe, og det var tross alt han som tok risikoen at han faktisk kan miste meg fordi han må gjøre sitt. Men så er det den der at jeg har sagt jeg venter da... Hjelp! På forhånd takk. Anonymkode: a49ab...9aa Kutt ut mann nr. 1 fra livet ditt og skaff deg selvrespekt. Du høres grusomt lite selvstendig ut når du holder deg selv på gress og absolutt må ha en person inn i livet ditt som har dumpet deg og som du syntes selv ikke er enkel å forholde seg til. Needyness på et høyt nivå.
Frøken_fjong1 Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Du skylder han absolutt ingenting. Kjør på og se hva det fører til med han nye du lykke til. 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Nr 1 holder deg på gress ("tror det blir dere i fremtiden" er bare svada han sa for at du ikke skulle forsvinne fra han). For din egen samvittighet kan du jo alltids gi han kort beskjed om at du går videre og ønsker ikke mer kontakt. Men du må ikke. Kos deg med han nye Anonymkode: 8bd13...779 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Nei du skylder ham ingen ting. Men jeg hadde sagt i fra at jeg hadde funnet en ny, lite vits i at han tror du går der og venter på ham. Anonymkode: f4db8...f52 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Takk for alle svar. Ja, jeg har vært merkverdig lite selvstendig når det kommer til han. Det er en skikkelig hekt, rett og slett. Merker også hvordan han nå som jeg soner han litt ut, plutselig er mer ivrig på kontakt og det å sees - selv på et vennskapelig nivå. Vanskelig ting å fortelle han. "Du, jeg venter ikke på deg likevel, jeg, men vi kan være venner", liksom.. Anonymkode: a49ab...9aa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar. Ja, jeg har vært merkverdig lite selvstendig når det kommer til han. Det er en skikkelig hekt, rett og slett. Merker også hvordan han nå som jeg soner han litt ut, plutselig er mer ivrig på kontakt og det å sees - selv på et vennskapelig nivå. Vanskelig ting å fortelle han. "Du, jeg venter ikke på deg likevel, jeg, men vi kan være venner", liksom.. Anonymkode: a49ab...9aa Du sier bare "jeg har møtt en fyr som jeg synes virker veldig hyggelig. Vi har begynt å date så jeg kan ikke være så mye med deg lenger " Enkelt og greit og du trenger absolutt ikke føle deg dum du skal ha en som vil ha deg, ikke en som holder deg på gress! Anonymkode: f17f0...058 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar. Ja, jeg har vært merkverdig lite selvstendig når det kommer til han. Det er en skikkelig hekt, rett og slett. Merker også hvordan han nå som jeg soner han litt ut, plutselig er mer ivrig på kontakt og det å sees - selv på et vennskapelig nivå. Vanskelig ting å fortelle han. "Du, jeg venter ikke på deg likevel, jeg, men vi kan være venner", liksom.. Anonymkode: a49ab...9aa La han gå! Slutt og ta kontakt med han. Han bare utnytter deg, og du fortjener så mye bedre Anonymkode: 606d7...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så. Jeg skal forsøke å fatte meg i korthet. Jeg holdt på med en mann i ca. 1 år, hvor vi til syvende og sist (for en måned+ siden) kuttet. Det var den typiske at han ikke var klar for noe mer, måtte bruke tid på seg selv, men ingenting gale med meg og han tror det blir oss i fremtiden. Jeg tok dette veldig tungt, og sa da at jeg venter på han - for jeg vil bare ha oss. Vi har kontakt, prater litt i ny og ne og kan også være sammen som venner. Det er ikke det letteste, men det går. Han er uansett en jeg vil ha i livet mitt, om enn bare som en venn. Men så møter jeg en kar som bare har hele pakken. God, morsom, kjekk, åpen, interessert, alt. En sånn fyr som jeg ikke hadde stusset ett sekund på dersom han første ikke eksisterte. Jeg tenker ikke på han første når jeg tilbringer tid med han her, men situasjonen er vanskelig. Skylder jeg mann nr. 1 å fortelle han at jeg nok ikke venter likevel? Eller, å fortelle han at jeg har vært på noen dater med en annen? Jeg vet jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, for han første har i bunn og grunn ikke behandlet meg særlig bra. Når det var bra, var det skikkelig bra. Men det var mye etter hans pipe, og det var tross alt han som tok risikoen at han faktisk kan miste meg fordi han må gjøre sitt. Men så er det den der at jeg har sagt jeg venter da... Hjelp! På forhånd takk. Anonymkode: a49ab...9aa Nei, dere er ikke sammen. Han fortjener å få et lite sjokk når han endelig blir tørr nok bak ørene til å innse at han ønsker et forhold med deg. Anonymkode: 4fca1...a20 2
Maleficenta Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så. Jeg skal forsøke å fatte meg i korthet. Jeg holdt på med en mann i ca. 1 år, hvor vi til syvende og sist (for en måned+ siden) kuttet. Det var den typiske at han ikke var klar for noe mer, måtte bruke tid på seg selv, men ingenting gale med meg og han tror det blir oss i fremtiden. Jeg tok dette veldig tungt, og sa da at jeg venter på han - for jeg vil bare ha oss. Vi har kontakt, prater litt i ny og ne og kan også være sammen som venner. Det er ikke det letteste, men det går. Han er uansett en jeg vil ha i livet mitt, om enn bare som en venn. Men så møter jeg en kar som bare har hele pakken. God, morsom, kjekk, åpen, interessert, alt. En sånn fyr som jeg ikke hadde stusset ett sekund på dersom han første ikke eksisterte. Jeg tenker ikke på han første når jeg tilbringer tid med han her, men situasjonen er vanskelig. Skylder jeg mann nr. 1 å fortelle han at jeg nok ikke venter likevel? Eller, å fortelle han at jeg har vært på noen dater med en annen? Jeg vet jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, for han første har i bunn og grunn ikke behandlet meg særlig bra. Når det var bra, var det skikkelig bra. Men det var mye etter hans pipe, og det var tross alt han som tok risikoen at han faktisk kan miste meg fordi han må gjøre sitt. Men så er det den der at jeg har sagt jeg venter da... Hjelp! På forhånd takk. Anonymkode: a49ab...9aa Du må følge ditt eget hjerte ig tenke på din lykke. Du skylder ikke han første noe. Gidd å vente liksom. Hadde ikke jeg orket.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Du skylder han ingenting. Han oppførte seg ikke noe bra mot deg: Jeg liker deg men vil ikke være kjæresten din? Ja, jøss. Skjønner ikke at du gadd ha mer kontakt med han etter det. Vær glad du fant noen andre, du, og nyt tilværelsen.Anonymkode: d009c...0e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå