AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Jeg er desperat nå. Har hatt en MA der fosteret sluttet å utvikle seg tidlig, og 2 SA i uke 6 og 4/5 (mulig den siste skulle kalles en kjemisk graviditet, men det gikk bra til en uke etter IKM og jeg testet positivt flere ganger over den perioden). Har vært hos spesialist på sykehuset og de fant ikke noe galt. Tatt en haug tester, alle fine. Fikk beskjed om at det ikke finnes noen medisin legene har tro på at vil hjelpe. Gått på albyl-e i årevis, tar folat, røyker ikke, drikker ikke, holder meg unna spekemat og holder koffeininntaket på gravid-nivå. Det har gått over 2 år som prøvere nå og jeg blir snart gal. Tenker knapt på noe annet. Så nå vil jeg prøve alt som er av kjerringråd også. Noen som har noen? *håpe* Anonymkode: 1035f...00f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Sjekk ut Ruccula sin gravid-dagbok, hun slet med det samme og tok så noen medisiner, så gikk det bra. Anonymkode: 84548...2d6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er desperat nå. Har hatt en MA der fosteret sluttet å utvikle seg tidlig, og 2 SA i uke 6 og 4/5 (mulig den siste skulle kalles en kjemisk graviditet, men det gikk bra til en uke etter IKM og jeg testet positivt flere ganger over den perioden). Har vært hos spesialist på sykehuset og de fant ikke noe galt. Tatt en haug tester, alle fine. Fikk beskjed om at det ikke finnes noen medisin legene har tro på at vil hjelpe. Gått på albyl-e i årevis, tar folat, røyker ikke, drikker ikke, holder meg unna spekemat og holder koffeininntaket på gravid-nivå. Det har gått over 2 år som prøvere nå og jeg blir snart gal. Tenker knapt på noe annet. Så nå vil jeg prøve alt som er av kjerringråd også. Noen som har noen? *håpe* Anonymkode: 1035f...00f Ta kontakt med en privat gynekolog/klinikk! Det er flere medisiner som kan prøves ut, feks diabetesmedisin, sterkere blodfortynnende, medisiner for stoffskiftet, betennelsesdempende/steroider, og antibiotika bl.a. Har du fått sjekket ut fysiske forhold i livmoren? Utelukket endometriose og pco(s)? Lykke til! Anonymkode: 006fe...37b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med en privat gynekolog/klinikk! Det er flere medisiner som kan prøves ut, feks diabetesmedisin, sterkere blodfortynnende, medisiner for stoffskiftet, betennelsesdempende/steroider, og antibiotika bl.a. Har du fått sjekket ut fysiske forhold i livmoren? Utelukket endometriose og pco(s)? Lykke til! Anonymkode: 006fe...37b At man kan prøve Levaxin uten å ha påvist lavt stoffskifte? Nei, det får man ikke for å generelt forebygge SA. Det vil ikke hjelpe, og er dessuten skadelig da det vil føre til høyt stoffskifte(som ikke er bra for blant annet hjertet). Anonymkode: 7dc08...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå