AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Surra med en fyr i over ett år. Jeg avslutta for ca 2 mnd siden da han ikke var klar for noe seriøst, mens jeg var det. Vi har møttes to ganger tilfeldig og hatt det veldig fint sammen disse kveldene. Han har sendt meg noen "felles" snapper etter avslutningssamtalen men jeg har ikke svart på de. Jeg har også sendt han noen "felles" snapper og da svarer han alltid. Er snakk om 4-5 stk på 2 mnd. Han er kort og virker totalt uinteressert i svarene og da skjønner jeg ikke hvorfor han svarer i det hele tatt? Forleden svarte han meg 12 t etter at han hadde åpnet snappen, da kan han vel like gjerne ikke svare? Vet jeg burde slutte å sende han snapper og henge meg opp i hvorfor han svarer som han gjør, men er utrolig vanskelig og bare kutte han helt ut livet mitt. Anonymkode: 83efc...4d0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Jeg tipper han er usikker. Vil ikke miste deg helt ergo korte svar, samtidig vet han kanskje ikke lenger helt hvor han har deg siden du ikke svarer på hans snapper Anonymkode: 83efc...4d0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Du sender, så da sender han og. Dere er tross alt venner og alt dette der. Du må slette og blokkere hvis du virkelig mener du vil gå videre, og slutte med å lure på hvorfor han gjør ting. Du blir aldri ferdig dersom du fortsetter slik dessverre. Anonymkode: 2816e...5de 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Hvis han ikke vet at det er fellessnaps, føler han seg kanskje veldig frekk om han ikke svarer? Kanskje han har litt dårlig samvittighet overfor deg og synes litt synd på deg, slik at det kjennes best å svare? Anonymkode: fe7c3...93a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Surra med en fyr i over ett år. Jeg avslutta for ca 2 mnd siden da han ikke var klar for noe seriøst, mens jeg var det. Vi har møttes to ganger tilfeldig og hatt det veldig fint sammen disse kveldene. Han har sendt meg noen "felles" snapper etter avslutningssamtalen men jeg har ikke svart på de. Jeg har også sendt han noen "felles" snapper og da svarer han alltid. Er snakk om 4-5 stk på 2 mnd. Han er kort og virker totalt uinteressert i svarene og da skjønner jeg ikke hvorfor han svarer i det hele tatt? Forleden svarte han meg 12 t etter at han hadde åpnet snappen, da kan han vel like gjerne ikke svare? Vet jeg burde slutte å sende han snapper og henge meg opp i hvorfor han svarer som han gjør, men er utrolig vanskelig og bare kutte han helt ut livet mitt. Anonymkode: 83efc...4d0 Han har vel mer folkeskikk enn deg, og svarer på det han får, for å være høflig? Anonymkode: 42dec...3fe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vel mer folkeskikk enn deg, og svarer på det han får, for å være høflig? Anonymkode: 42dec...3fe Er jo ytterst få som svarer på fellessnap. Kun min bestevenninne som svarer når jeg sender det til omlag 50 stk. Anonymkode: 2c7df...9a8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han ikke vet at det er fellessnaps, føler han seg kanskje veldig frekk om han ikke svarer? Kanskje han har litt dårlig samvittighet overfor deg og synes litt synd på deg, slik at det kjennes best å svare? Anonymkode: fe7c3...93a Man skjønner det veldig fint på snappene, at de ikke er noe som er ment kun for han. Er heller ingen spørsmål på disse snappene. Anonymkode: 83efc...4d0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 Andre som har noen tanker om hvorfor han gjør som han gjør? Anonymkode: 83efc...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå