Simbyxor Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Hva er det som gjør at et fåtall ("de få utvalgte") klarer å stå imot hjernevaskingen som pågår med chemtrails? Jeg sier ikke at jeg tror på det, for det gjør jeg aldeles ikke, men jeg lurer på hvordan de "fant ut av det", slik jeg forstår det er det "regjeringen" (kanskje aller helst CIA eller jødene) som hjernevasker folk med chemtrails, ifølge de som tror på det. Men hvordan klarte de å bli "uhjernevasket" og "forstå sannheten" (om flystriper...)? Hva er deres forklaringer på det?
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2017 Ånei, jasså! Så de vet ikke selv hvordan de vet det? Nehei, nei.. Er det sånn å forstå?
rikoChett Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 De har sett for mye youtube og "dokumentarer".
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, rikoChett skrev: De har sett for mye youtube og "dokumentarer". Men hvordan fant de ut av det, de som har YouTube-kanaler og lager disse dokumentarene?
rikoChett Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Simbyxor skrev: Men hvordan fant de ut av det, de som har YouTube-kanaler og lager disse dokumentarene? Mitt veldig fordomsfulle syn på det, er at de har sittet og skravlet om andre konspirasjonsteorier, muligens vært beruset på ettellerannet, og blitt enige om at sånn må det være.
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, rikoChett skrev: Mitt veldig fordomsfulle syn på det, er at de har sittet og skravlet om andre konspirasjonsteorier, muligens vært beruset på ettellerannet, og blitt enige om at sånn må det være. Men hvordan går det an, når de er hjernevasket av chemtrails? Har de et mutert gen som gjør at de "ser sannheten" i motsetning til oss andre?
rikoChett Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Men hvordan går det an, når de er hjernevasket av chemtrails? Har de et mutert gen som gjør at de "ser sannheten" i motsetning til oss andre? Kanskje de har vrangforestillinger om at det er sånn. Du må nok kanskje huke tak i en av disse og spørre.
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, rikoChett skrev: Kanskje de har vrangforestillinger om at det er sånn. Du må nok kanskje huke tak i en av disse og spørre. Hvor finner jeg dem? Hadde håpet at de befant seg på Kvinneguiden, delvis i hvert fall 1
rikoChett Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Simbyxor skrev: Hvor finner jeg dem? Hadde håpet at de befant seg på Kvinneguiden, delvis i hvert fall Jeg har hittil bare sett dem på youtube, altså. Du får ha lykke til.
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, rikoChett skrev: Jeg har hittil bare sett dem på youtube, altså. Du får ha lykke til.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 Det er en her på KG som har postet et utall videoer om chemtrails der folk som har jobbet med det tidligere står frem og forteller om det. Anonymkode: c155a...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå