Gå til innhold

Ville du overlatt barnet ditt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

til en du hadde tidligere mobbet? Hvorfor/ hvorfor ikke?

Anonymkode: 0f792...296

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg mobbet noen i hele mitt liv. Men om jeg hadde Det, hvorfor i all verden skulle jeg levert barnet mitt til en jeg i teorien hadde mobbet.

Anonymkode: 1fd34...486

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overlatt hvordan da? Som pedleder i barnehagen eller noe?
Jeg tror ikke jeg har mobbet noen, men jeg tenker jo hypotetisk at hvis noen skulle følt seg mobbet av meg må det vel ha vært noen jeg mislikte av en eller annen grunn, men altså: mobbet? Hvis vi hadde en virkelig negativ bakgrunnshistorie sammen slik at jeg var redd det ville gått ut over samarbeidet og jeg fortsatt mislikte personen og trodde vedkommende ikke hadde lagt det bak seg (og jeg ikke hadde lagt det bak meg), ville jeg jo tenkt meg om flere ganger, kanskje tatt det opp med vedkommende og snakket ut? 

Er det snakk om en lillebror som mener jeg plaget ham i oppveksten, og barnevakt, kjenner jeg ham jo og vet om han er til å stole på....

Uansett, det er dagens situasjon som gjelder, og hvilket forhold vi to har til hverandre NÅ, som voksne.

Anonymkode: d34ea...600

Gjest NotNaomi
Skrevet

Eh. Hva tenker du på nå egentlig? At barnet blir utsatt for hevn eller noe?

For et merkelig spørsmål. Mobbeofre er bedre mennesker enn mobbere. Har aldri mobbet,men stoler garantert mer på ofre enn mobbere!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfoe lurer du? Har du barn som skal begynne i barnehage hvor det jobber noen som du har mobbet? 

Anonymkode: fef19...463

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

til en du hadde tidligere mobbet? Hvorfor/ hvorfor ikke?

Anonymkode: 0f792...296

Nei, men jeg har gjort det motsatte. En av mine tidligere mobbere jobbet i barnehagen til en av ungene mine.

Var j*vla skeptisk til å begynne med, men det var det ingen grunn til. De to ble perlevenner, og det var fint å se hvor omsorgsfull denne personen kunne være mot mitt barn (hadde mulighet til å observere litt utenfra).

Anonymkode: 3b371...ddf

Skrevet

Merkelig spørsmål. Nå har jeg aldri mobbet noen, men jeg tenker at relasjonen man har nå uansett ville være viktigere enn hva som hadde skjedd i fortiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eks mobbere som fortsatt mobber i voksen alder? Nei. Eks mobbere som har blitt voksne og oppfører seg normalt, ja.

Anonymkode: 570c7...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri mobbet noen. Men hvis det er snakk om noen du tidligere har mobbet som jobber i barnehagen eller noe så hadde det vært en god anledning til å be om unnskyldning og håpe vedkommende kan tilgi, eller har tilgitt. Vis at du har blitt voksen. Jeg tenker at det må jo virkelig ha vært alvorlig mobbing om du er bekymret nå..

jeg ser ikke noen grunn til bekymring i forhold til barnet så lenge du oppfører deg bra selv, voksne oppegående mennesker lar ikke eventuell motvilje mot foreldrene gå ut over et uskyldig barn.

Anonymkode: 4930c...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...