Kristin S Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 Lager dere selv, bestiller eller kjøper ferdige som bare er til å fylle inn? (innbydelser..) Sitter her å klør meg i hodet..Vet ikke hvordan jeg skal ha dem! Noen som har forslag? Gjerne med bilder...
Gjest Brud2005 Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 Hei Vi skal bestille kort som er ferdig utfylt. Tenkte først på å lage selv. Hvis det er aktuelt for deg anbefaler jeg deg å ta en tur på Norway Designs på papiravdelingen http://www.norwaydesigns.no/avdelinger/pap...irgalleriet.asp Der ligger det bøker med forslag til mange invitasjoner. Ta en tur nedom og bli inspirert - lykke til.
Augustbrud02 Skrevet 11. januar 2005 #4 Skrevet 11. januar 2005 Vi laget selv, synes det er gøy å lage + litt egen sjarm å ha noe som ingen andre har.
Snutus Skrevet 11. januar 2005 #5 Skrevet 11. januar 2005 Vi skal også lage selv. Jeg synes det er artig å ha invitasjoner og bordkort som er laget spesielt for vårt bryllup. Jeg vil på det sterkeste anbefale Norway design.
Sita Skrevet 11. januar 2005 #6 Skrevet 11. januar 2005 Vi laget selv' date=' synes det er gøy å lage + litt egen sjarm å ha noe som ingen andre har.[/quote']
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Jeg har planer om å lage invitajonene, bordkortene og kirkeprogrammet selv
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Vi skal lage alle trykksaker og bordkort sjølv. Eksempel på bryllupskort har eg lagt ut i galleriet. Bordkorta skal vere eføyblad som er skrive på med sølvpenn. Enkelt og stilfullt.
Huldra:) Skrevet 11. januar 2005 #10 Skrevet 11. januar 2005 Kommer nok til å lage selv jeg også... Både invitasjoner, kirkeprogram og takkekort. Det er også mulig jeg skal lage små gaveesker til å ha på hvert kuvert. Kommer til å bruke morbærpapir i hvitt, lys rosa og rosa, og vil ha hjerter som tema...
Edie Skrevet 12. januar 2005 #11 Skrevet 12. januar 2005 Vi lager invitasjonene selv. Skal ha bordkort og takkekort i samme stil.
smilepia Skrevet 12. januar 2005 #12 Skrevet 12. januar 2005 Vi har laget invitasjonene selv, og kommer sikkert til å gjøre det med øvrig "papir". Vet ikke hvor flott eller orginalt det blir, men det får i hvertfall en hjemmelaget sjarm
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #13 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har laget ferdig innbydelsene ( bare finpussen igjen ). Kjøpte papir på Norway Design, og kreerte et "varemerke" for oss ( et strektegnet brudepar ) som går igjen på innbydelser, bordkort ( som er en forminskning av innbydelsene med menyen inni ) og kirkeprogram. Bretta arket (a4) i tre, og laget kinesisk åpning. Kopierte og klipte ut tegninga og brukte puter for å hefte fast. Hëfta også fast 2 marihøner pr. innbydelse, samt to stoffblomster. Inni på vegg 1 limte vi inn Våre navn, adresser og telefonnumre, vegg 2 selve invitasjonen og på vegg 3; til de langveisfra - inviterte gjestene limte vi et kart inni ( printa fra internett og forstørra området ). Innbydelsen lukkes igjen med hvit bølgepapir.
Chiquita Skrevet 12. januar 2005 #15 Skrevet 12. januar 2005 Har du sett her da: Kvinneguiden - bryllup - inspirasjon
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #16 Skrevet 12. januar 2005 Plages dessverre med maskinen, så vi får se etterhvert om de blir noen bilder...
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #17 Skrevet 18. januar 2005 Vi fikk både invitasjoner, bordkort, kirkeprogram og festprogram hos Decorium (www.decorium.no). De laget monogram for oss, og scannet et bilde av oss som vi brukte på alt (ble lagt inn som et sort/hvitt dust "drømmemotiv). Vi var kjempefornøyde og skal nå bestille takkekort der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå