Gå til innhold

Innbydelser, bordkort osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager dere selv, bestiller eller kjøper ferdige som bare er til å fylle inn? (innbydelser..) Sitter her å klør meg i hodet..Vet ikke hvordan jeg skal ha dem! Noen som har forslag? Gjerne med bilder...

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2005
Skrevet

Hei

Vi skal bestille kort som er ferdig utfylt. Tenkte først på å lage selv. Hvis det er aktuelt for deg anbefaler jeg deg å ta en tur på Norway Designs på papiravdelingen

http://www.norwaydesigns.no/avdelinger/pap...irgalleriet.asp Der ligger det bøker med forslag til mange invitasjoner. Ta en tur nedom og bli inspirert - lykke til. :)

Skrevet

Vi laget selv, synes det er gøy å lage + litt egen sjarm å ha noe som ingen andre har.

Skrevet

Vi skal også lage selv. Jeg synes det er artig å ha invitasjoner og bordkort som er laget spesielt for vårt bryllup. Jeg vil på det sterkeste anbefale Norway design.

Skrevet
Vi laget selv' date=' synes det er gøy å lage + litt egen sjarm å ha noe som ingen andre har.[/quote'] :Nikke:
Skrevet

Jeg har planer om å lage invitajonene, bordkortene og kirkeprogrammet selv :)

Skrevet

Vi skal lage alle trykksaker og bordkort sjølv. Eksempel på bryllupskort har eg lagt ut i galleriet. Bordkorta skal vere eføyblad som er skrive på med sølvpenn. Enkelt og stilfullt. :)

Skrevet

Kommer nok til å lage selv jeg også... Både invitasjoner, kirkeprogram og takkekort. Det er også mulig jeg skal lage små gaveesker til å ha på hvert kuvert. Kommer til å bruke morbærpapir i hvitt, lys rosa og rosa, og vil ha hjerter som tema... :hjertesmil:

Skrevet

Vi lager invitasjonene selv. Skal ha bordkort og takkekort i samme stil.

Skrevet

Vi har laget invitasjonene selv, og kommer sikkert til å gjøre det med øvrig "papir".

Vet ikke hvor flott eller orginalt det blir, men det får i hvertfall en hjemmelaget sjarm :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

:roll:

Jeg har laget ferdig innbydelsene ( bare finpussen igjen ). Kjøpte papir på Norway Design, og kreerte et "varemerke" for oss ( et strektegnet brudepar ) som går igjen på innbydelser, bordkort ( som er en forminskning av innbydelsene med menyen inni ) og kirkeprogram. Bretta arket (a4) i tre, og laget kinesisk åpning. Kopierte og klipte ut tegninga og brukte puter for å hefte fast. Hëfta også fast 2 marihøner pr. innbydelse, samt to stoffblomster. Inni på vegg 1 limte vi inn Våre navn, adresser og telefonnumre, vegg 2 selve invitasjonen og på vegg 3; til de langveisfra - inviterte gjestene limte vi et kart inni ( printa fra internett og forstørra området ). Innbydelsen lukkes igjen med hvit bølgepapir.

Skrevet

De høres kjempefine ut Moses.

Får vi se?

Gjest Anonymous
Skrevet

:wink:

Plages dessverre med maskinen, så vi får se etterhvert om de blir noen bilder...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi fikk både invitasjoner, bordkort, kirkeprogram og festprogram hos Decorium (www.decorium.no).

De laget monogram for oss, og scannet et bilde av oss som vi brukte på alt (ble lagt inn som et sort/hvitt dust "drømmemotiv).

Vi var kjempefornøyde og skal nå bestille takkekort der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...