Gå til innhold

Er det noen høyesterettsdommere her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften taler for seg selv. 

For å hindre tull, hadde det vært fint om de som er det kunne postet en form for identifikasjon. 

Anonymkode: 36c00...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å hindre tull, hadde det vært fint om de som er det kunne postet en form for identifikasjon. 

De har vel annet å gjøre en surfe på KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare 20 av de i hele landet? Tviler på at en dommer har lyst til å skrive på KG og identifisere seg :P

Anonymkode: bb3f7...985

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle tatt seg ut, at de la ut identifiserende iinfo på et nettsamfunn. De bør ha høyere moral enn som så. 

Anonymkode: 2b570...5af

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

De har vel annet å gjøre en surfe på KG

Jeg vet og det er derfor jeg spurte på jusforumet. Forstår de ikke fjaser rundt på KG, men kan jo være de er her for å hjelpe med juridiske problemstillinger eller å lære hva slags juridiske problemer "folk flest" interesserer seg for. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare 20 av de i hele landet? Tviler på at en dommer har lyst til å skrive på KG og identifisere seg :P

De trenger ikke si navnet sitt. Kanskje en liten lapp under en høyesterettssak hvor det står "KG og datoen"?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farlig forespørsel.

Anonymkode: 2c646...c79

Høres ut som en god filmtittel.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tviler på de er her for å hjelpe med "juridiske problemstillinger".

Det er derfor man har advokater, jussbuss osv for å få hjelp til en sak. 

Anonymkode: 3fbd6...ceb

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tviler på de er her for å hjelpe med "juridiske problemstillinger".

Det er derfor man har advokater, jussbuss osv for å få hjelp til en sak. 

Anonymkode: 3fbd6...ceb

Selv er jeg utdannet økonom og jeg liker å hjelpe folk på KG med økonomiske problemstillinger. Kan være høyesterettsommere gjør det samme.

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du TS, da er det kanskje bedre å spørre etter en advokat eller dommer? Det her blir litt sånn "kan en konge poste her og identifsere seg plz?". Om du sier hva du lurer på så kan det jo hende noen kan hjelpe likevel?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg utdannet økonom og jeg liker å hjelpe folk på KG med økonomiske problemstillinger. Kan være høyesterettsommere gjør det samme.

TS

Stor forskjell på å være utdannet økonom og finansminister da, på samme måte som det er stor forskjell på å være utdannet i jus og å være høyesterettsdommer.

Selvfølgelig vil ikke en høyesterettsdommer identifisere seg på et forum som KG om en av de skulle være her.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De trenger ikke si navnet sitt. Kanskje en liten lapp under en høyesterettssak hvor det står "KG og datoen"?

TS

Mest tåpelige jeg har lest på en stund. For det første kan alle skrive ut Høyestrerettsdommer. For det andre er dette personer som har oppnådd excellence, og som har bedre ting å finne på enn å leke din KG-game, til din fornøyelse. Hadde de vært åpne for det, så hadde de heller ikke vært særlig til kritiske tenkere, og heller ikke vært Høyesterettsdommere. 

Anonymkode: d4dbd...6e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se om jeg får svar. Tror nok det er mange mektige som liker å se hva vanlige folk interesserer seg for.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får se om jeg får svar. Tror nok det er mange mektige som liker å se hva vanlige folk interesserer seg for.

TS

Det er det selvfølgelig, men fra det til å ønske å gi seg til kjenne, er veien uendelig lang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen fra kongehuset her? Du trenger ikke si navnet ditt, men kanskje holde opp en liten lapp neste gang du representerer, med "I ♡ KG"?

Anonymkode: c5d12...1c9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er høyesterettsdommer ( cудья верховного суда) i Den føderative staten Nyrussland.

Vår lov er: Har du lyst, har du lov.

Slava Odinnu!

Privjet til alle viking-felager fra oss varjager / væringer i Donbas :-)

Endret av Hurepoix
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg har lyst til å kjøpe flere ting enn jeg har råd til. Halp please?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dommer i Høyesterett. Ser imidlertid ingen grunn til å identifisere meg her. Om du har noe som er av spesiell interesse for en dommer kan du imidlertid kontakte vedkommende direkte via e-post. Sannsynligvis mer effektivt. Dersom du egentlig har et rettspolitisk anliggende er nok ikke en dommer riktig adressat. 

Anonymkode: 6f086...9c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal dømmes? 

Jeg tror vi har en Napoleon, en Mr Right og en James Bond her i hvert fall. :sulosi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...