Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 Har tenkt å bestille noen produkter fra LF. Har et par spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Hva er 'Voucher code:' ? Jeg skal bestille to produkter og med porto blir det £17.30. Da er portoen på £5.30. Så tilsammen blir vel dette rett i overkant av 200 kr. Kan jeg risikere at pakken blir stoppet i tollen da? Eller blir prisen satt til kun det som varene koster?
Windy Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 Portoen er ikke medregnet i kvoten på 200 kr, så det skal ikke være noe problem Voucher code vet jeg ikke, men jeg har aldri fylt det ut heller så det er nok bare å overse!? Bestilte derfra selv i går kveld (for ente gang ).
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 voucher code bruker man innimellom. man får tilsendt en mail for eksempel med tilbud...la oss si rabatt på 1pund. Og da følger det med en kode i mailen som man skal fylle inn i voucher-code. tviler på at du må betale toll.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #4 Skrevet 11. januar 2005 Tusen takk for svar. :-) *løper inn og bestiller med en gang* ....satser på at det ikke blir stoppet i tollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå