Gå til innhold

Rar mann..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en man en liten stund nå, vi kommuniserer på snap. Han skrev en melding å lurte på hva jeg drev med, jeg åpnet den, men glemte og svare, fordi jeg hadde middags gjester. En liten stund etterpå skriver han en ny melding å lurer på om han hadde gjort noe galt siden jeg ikke svarte han. Fikk ikke svart han før ca 15 min etter han sendte den sisste meldingen. I det jeg skal til å svare han popper det opp en melding der han skriver at han forstår og sier han han skal slette meg fra snap. Jeg sender avgårde meldingen der jeg beklager meg å forteller at jeg har middags gjester noen som er grunnen til at jeg ikke har svart han selv om jeg har åpnet snappene hans. Oppdager etter jeg hadde sendt meldingen at han da allerede har blokkert meg.. Herregud er det mulig, mannen er 35 år gammel..

Anonymkode: 25f74...042

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykt

Anonymkode: 601c7...a07

Skrevet

Herregud, vær glad du ikke har noe mer med den fyren å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang informerer du om at du blir opptatt pga middag etc slik at det ikke oppstår forviklinger. Det er lov å tenke litt. Menn med følelser kan være usikre og føle seg avvist de og når det ikke opplyses om ting i disse dager hvor det forventes svar på sekundet. 

Jeg hadde hvertfall tatt kontakt på melding og skrevet hva som skjedde og om det ikke ble ordna opp i (snakket ut om) først da gått videre. 

Men iom at du "glemte" å svare ville jeg tenkt at han var kun en flørt for deg. Ikke noe seriøst mao.

Anonymkode: 5915a...7c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...