AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Ja, av hest og hoggorm.. 😊 Det gikk heldigvis bra. Anonymkode: fa550...0cb
Simbyxor Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, av hest og hoggorm.. 😊 Det gikk heldigvis bra. Anonymkode: fa550...0cb Samtidig? 2
Simbyxor Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Ja. Et av mine søsken (vedkommende er menneske, for ordens skyld, selv om oppførselen var noe dyrisk)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Jeg har blitt bitt, av 2 hunder, voldtatt og fått juling av min far, og fått juling av min mor. Anonymkode: 56582...a3d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Ble bitt av en voksen og stor hund som barn. Alt jeg gjorde var å la den lukte på hånda mi og plutselig så glefsa og beit den meg. Utrolig nok fikk jeg ikke skader men jeg vokter meg vel for alle hunder den dag i dag. Anonymkode: 4bd8d...2d8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Bokkjer har angripet meg flere ganger. Som barn og i voksen alder. Hater de ustabile dyrene der. Fått mye juling på skolen. Men ikke etterpå. Anonymkode: 35e79...449
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 Blitt angrepet av hund to ganger (bitt første gangen, andre gangen slengte den meg i bakken og stod på meg til jeg ble blå i ansiktet). Blitt slått av mor. Blitt voldtatt. Blitt banket opp i den forbindelse. Blitt bitt av struts (de har bare elendig dybdesyn, så vær obs hvis du skal gi de salat xD) og surikatt (de liker visst gifteringer). Også blitt bitt av egen hund (litt overivrig på godbitene og litt uoppmerksom eier)... Jeg har feilt mye rart, men aldri har legevakten reagert så fort og tatt meg så alvorlig som da jeg altså hadde denne lille prikken med litt grønn verk på og en finger i dobbel størrelse fordi jeg syns det var tullete å dra dit pga det lille bittet. Måtte ha to sprøyter og antibiotikakur og kontroll hos legen og hele pakken. Hahaha. Har også blitt brent av skikkelig PISSED brennmanet og stukket av veps. I'm bad. Anonymkode: 4c138...9a3
WubWub Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 Har blitt angrepet av en svane en gang, den gav meg en blåveis å slo ut 2 melketenner. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #10 Skrevet 3. august 2017 Av dyr er det kun ett angrep av en hund. Resten har bare vært uhell fordi jeg har stått i situasjoner som fort blir skader. Og jeg har jobbet med det meste av dyr her i landet i mange år. Av mennesker alt fra drapsforsøk til blind vold. Mennesker er mye mer ustabile og truende til slikt. Anonymkode: 0dc06...a1f
Tillion Skrevet 3. august 2017 #11 Skrevet 3. august 2017 Klort opp av katt (min skyld). Slått ned på åpen gate (ikke min skyld).
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #12 Skrevet 3. august 2017 Haha, jeg ble slått i dokø en gang. Stod fredelig og rolig i dokø på en fest, og plutselig snudde en dame seg og bitchslappet meg skikkelig, helt ut av det blå! Så beklagde hun seg veldig etterpå, for hun trodde jeg var noen andre Er det mulig..... Anonymkode: 82c9e...2f6
Simbyxor Skrevet 3. august 2017 #13 Skrevet 3. august 2017 Jo, en gang ble jeg jaget av en vær. En venn kom meg til unnsetning og jommen løp ikke væren mellom beina på'n så han fikk seg en ridetur. På vær. Største væren jeg har sett. En annen gang var det en ku, med horn, som kom løpende mot meg og "skulle ta meg". Jeg pilte mot gjerdet og hoppet opp og slo beinet. Kua skulle bare leike.
melatonin Skrevet 3. august 2017 #14 Skrevet 3. august 2017 Blitt angrepet på jobb av demente pasienter mange ganger, men det telles ikke for de er på en måte unnskyldt. Koste med katten til besteforeldrene mine da jeg var ca 5 år, og den fikk tak i hodet mitt og klorte opp hele hodebunnen min. Ble flau og prøvde å late som ingenting. Men var vanskelig å skjule blodet som rant ned i ansiktet mitt. Vi hadde ca 20 tamme ender før, var ei and som hadde egg hun ruget på og jeg kom for nære så tok hun meg. Jeg var ca 10 år.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #15 Skrevet 3. august 2017 Jeg har blitt angrepet av en hund fordi jeg hadde en pølse i hånda Anonymkode: 117ff...705 1
Inwe Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 Av katten min. Hun fikk visst for seg at jeg skulle skade minste-katten. Hun hoppet på meg gjentatte ganger med klørne ut, jeg tok til slutt tak i henne og kastet hun inn på badet. Dro på jobb og sendte melding til eksen om at han måtte slippe henne ut når hun kom hjem. Det var grunnen til at jeg var helt oppklort fra topp til tå når jeg hadde første opplæringsvakt på jobb.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #17 Skrevet 4. august 2017 Katten min angriper meg jevnlig når jeg børster han eller når jeg kommer hjem etter å ha vert på ferie i noen uker. Også har men den farlige situasjonen hvor katten ser noen tær stikke utenfor dyna. Anonymkode: 393ab...96f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #18 Skrevet 4. august 2017 Jeg ble angrepet av en hest en gang som liten. Den var skikkelig hissig og gikk på med dødsforakt. Heldigvis var det en falabella-ponny, så det gikk etter forholdene relativt greit. Ellers er jeg blitt angrepet av mennesker mange ganger, både seksuelt og ikke seksuelt. To av gangene av leger. I tillegg har et menneske brukt dyr til å angripe meg. Jeg velger å legge skylda på mennesket, selv om det teknisk sett var dyrene som skadet meg. Anonymkode: 706dc...fd3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #19 Skrevet 4. august 2017 Ble bitt av et menneske en gang. Nesten angrepet av en måke for noen uker siden. Gad, jeg hater de. Anonymkode: e4958...2b5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #20 Skrevet 4. august 2017 Blitt bitt av en løve, men det var et uhell. To løver som lekte og den ene løp rundt beina mine og da beit den andre meg i stedenfor den andre løven. Ikke noen stor skade, men hadde en penicilinkur. Bitt av sånne bittesmå hunder. Sånne på strl med en ipad som gneldrer konstant. Altså bare av en sånn. Anonymkode: 94a15...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå