AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Ettersom trenden har blitt å være sunn og sterk, tjener også disse proteinbarprodusentene seg rike. Det står mye om de på fitnessblogger osv, men de bli sponset for å reklamere. Jeg synes det virker så unaturlig og usunt å spise mat pakket og komprimert i plast. De er tilsatt kunstig søtning og masse annet rart som gir en rar smak. Sikkert greit istedenfor sjokolade på lørdag, men vil jo tro at det er bedre å spise normal mat, så får man heller ikke suget etter annet rart. Anonymkode: 994d8...918 2
Roci Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Det er jo ditt valg om du vil spise dem eller ikke, da. Og så får du jo bare godta at andre synes at det er greit å spise dem.
kvinneguide Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Enig med deg, spiser sjelden sånne, det hender hvis jeg trener over lengre tid og må ha med noe lettvint eller hvis vi har trent i marka og skrubbsultne kjører innom en bensinstasjon på vei hjem, da virker proteinbar som det mest fornuftige å kjøpe
Aesthetics Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Du har helt rett, det aller beste er å spise uprossesert, sunn mat. Lager du deg 250 kcal ekstra sunn mat, er det bare å droppe proteinbaren. Selv spiser jeg kun proteinbarer når jeg har cravings. Yt Restitusjonsbar Karamell 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Her har massiv bruk av some skapt et behov som ikke er der. Jeg er glad jeg ikke liker sånt. Ren mat smaker og gir så enormt mye mer. Jeg vil heller bruke penga på ren og etisk mat, enn godteri forkledd som noe som liksom skal være sunt Anonymkode: c5c22...d2a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå