Jens Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 Får barn i mai, og lurer på når man begynner å søke barnehageplass?
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 Det kommer jo litt ann på når du har tenkt og starte barnet ditt i barnehage. Her hvor jeg bor er søkandfsfristen i mars for samme års opptak.
Snabelsnuppa Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 Hvis det er dårlig barnehagedekning der dere bor, så søk med en gang barnet er født. Hvertfall hvis dere ønsker plass med en gang fødselspermisjonen utgår.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #4 Skrevet 12. januar 2005 I vår kommune er det felles opptak med frist 15. februar (før var det 1. mars). Det er vel vanlig at man starter i barnehagen i august?!? Tror det kan være vanskelig å få plass utenom det. Kanskje du kan få plass fra januar og eventuelt søke om permisjon frem til du skal ut i jobb (som jeg antar er uti april/mai neste år)? Hilsen Lille meg
Gjest Lina Skrevet 12. januar 2005 #5 Skrevet 12. januar 2005 Hvis det er en Kanvas barnehage i nærheten ville jeg satt meg på liste nå. Jo høyere venteliste nummer jo lettere å få plass. Kanvas = tidligere barnehageforbundet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå