AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Musikk på høy guffe Røyking innendørs Søppel overalt og i feil spann Bråk og larm hele natten Drikking, rusing og festing Gaming og subwoofer på full guffe Lar klesvasken ligge i vaskemaskiner på fellesvsskeriet over flere dager. Fyller opp egen og andres boder med skrot OG tyvegods Hva faen feiler det disse folka? Anonymkode: 58627...e0d 4
kvinneguide Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Hvor bor du?!! Jeg bor i blokk men har veldig rolige naboer i oppgangen og har veldig godt isolert vegg mot nabooppgang. Hører noen ganger en liten baby som skriker eller et par som krangler, men det er stort sett stille her. Bor ikke midt i byen da, litt i utkanten 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Høres ut som du bor i blokk med leiligheter som ikke er så dyre. Spar penger, å flytt til en bedre plass. Jeg har aldri opplevd noe negativt ved å bo i blokk. Anonymkode: 61f15...0f7 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Musikk på høy guffe Røyking innendørs Søppel overalt og i feil spann Bråk og larm hele natten Drikking, rusing og festing Gaming og subwoofer på full guffe Lar klesvasken ligge i vaskemaskiner på fellesvsskeriet over flere dager. Fyller opp egen og andres boder med skrot OG tyvegods Hva faen feiler det disse folka? Anonymkode: 58627...e0d 1. Du bor i et kriminelt miljø, om du har det slik i et brl. Alternativt du bor i "en kommunal blokk". 2. Dette kalles "eneboligsyndromet". Kan muligens behandles, dersom klare nok beskjeder gies av de rette folkene. 3. Finn deg et bedre bomiljø dersom du bor i denne "slummen". Anonymkode: ee583...c38 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Du bor i et kriminelt miljø, om du har det slik i et brl. Alternativt du bor i "en kommunal blokk". 2. Dette kalles "eneboligsyndromet". Kan muligens behandles, dersom klare nok beskjeder gies av de rette folkene. 3. Finn deg et bedre bomiljø dersom du bor i denne "slummen". Anonymkode: ee583...c38 1. Nei, og nei. Men det er noen beboere som tydeligvis har mista all fornuft og som tenker kun på seg selv. 2. Kom gjerne med forslag til hvordan og hvem. 3. Jeg har ikke råd til å kjøpe noe dyrere enn dette. Det er et flott område ellers. Anonymkode: 58627...e0d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 15 minutter siden, kvinneguide skrev: Hvor bor du?!! Jeg bor i blokk men har veldig rolige naboer i oppgangen og har veldig godt isolert vegg mot nabooppgang. Hører noen ganger en liten baby som skriker eller et par som krangler, men det er stort sett stille her. Bor ikke midt i byen da, litt i utkanten I en storby og ganske sentralt. Men bygget er oppført engang på 50-60 tallet deromkring. Det er blitt bedre de siste 5 årene, men dessverre er det noen leieboere som er glidd helt ut her. Dop og verre ting. Anonymkode: 58627...e0d
Leamur Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Hvorfor tror noen som bor i blokk at det er rolighetsgaranti? Haha. Du bor i blokk.. da må man regne med litt støy. Noen av våre er veldig bråkete og andre ikke. Det er en del av pakken når man kjøper leilighet i blokk! 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Musikk på høy guffe Røyking innendørs Søppel overalt og i feil spann Bråk og larm hele natten Drikking, rusing og festing Gaming og subwoofer på full guffe Lar klesvasken ligge i vaskemaskiner på fellesvsskeriet over flere dager. Fyller opp egen og andres boder med skrot OG tyvegods Hva faen feiler det disse folka? Anonymkode: 58627...e0d Jeg har bodd i blokk i over 1 år nå og elsker det. Alle tar hensyn og det er veldig rolig og ikke minst renslig her. Skaff dere husregler og et styre om dere ikke alt har det. Anonymkode: 813a0...796 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 2 minutter siden, Leamur skrev: Hvorfor tror noen som bor i blokk at det er rolighetsgaranti? Haha. Du bor i blokk.. da må man regne med litt støy. Noen av våre er veldig bråkete og andre ikke. Det er en del av pakken når man kjøper leilighet i blokk! Husregler er for å følges. Det skal være stille etter kl 23 til kl 07. Og ellers på døgnet skal det tas hensyn. Man har ikke på 80 desibel lyd på anlegg når det er lytt i bygget. Du føler deg tydeligvis truffet? Anonymkode: 58627...e0d 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #10 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bodd i blokk i over 1 år nå og elsker det. Alle tar hensyn og det er veldig rolig og ikke minst renslig her. Skaff dere husregler og et styre om dere ikke alt har det. Anonymkode: 813a0...796 Styret jobber med saken sier de. Husregler har vi. Problemet er leieboere som gir blaffen og andre egoister/rotekopper. Jeg bare lurer på hva som foregår i hodet på disse som stadig vekk klarer å lage bråk og trøbbel. Anonymkode: 58627...e0d
Daria Skrevet 3. august 2017 #11 Skrevet 3. august 2017 (endret) Noen av dem er antagelig oppvokst i enebolig og er ukjent både med konseptet dårlig lydisolering og hensyn... Har enkelte sånne i blokka hos meg også - og la meg realitetsorientere dere som tror noe annet: Idioter finnes overalt, også i dyrere områder med både velfungerende styre, husordensregler og generelt godt bomiljø. Og det er forskjell på å forvente full stillhet til enhver tid og å synes det er ugreit at det er høylytt nachspiel til kl 5.30 i naboleiligheten... Endret 3. august 2017 av Daria 2
Gjest Coolaid Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Jeg bodde i en blokk med naboer fra helvete. De var silkenarkomane. Vi flyttet etter at styret ikke turte å gjøre noe etter uendelige klager. Etter mange år (etter at vi flyttet) ble leiligheten solgt. Kjøper som vi kjenner fant sprøytespisser over alt i leiligheten. Bak lister, gulv osv osv..... Nå bor vi i et rolig og lite borettslag hvor ingen plager andre. Jeg sitter forresten i styret og er med å sørge for at det forblir like rolig og koselig som det alltid har vært. Bor man i borettslag har man valgt å bo på en måte som man forholder seg til andre mennesker og regler. De som ikke klarer det har ingenting i et borettslag å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #13 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Coolaid skrev: Jeg bodde i en blokk med naboer fra helvete. De var silkenarkomane. Vi flyttet etter at styret ikke turte å gjøre noe etter uendelige klager. Etter mange år (etter at vi flyttet) ble leiligheten solgt. Kjøper som vi kjenner fant sprøytespisser over alt i leiligheten. Bak lister, gulv osv osv..... Nå bor vi i et rolig og lite borettslag hvor ingen plager andre. Jeg sitter forresten i styret og er med å sørge for at det forblir like rolig og koselig som det alltid har vært. Bor man i borettslag har man valgt å bo på en måte som man forholder seg til andre mennesker og regler. De som ikke klarer det har ingenting i et borettslag å gjøre. Det samme tenker jeg. Det er dog et sameie dette, men allikevel bør man kunne forvente at ting er skikkelig og at beboere oppfører seg og følger husreglene. Noen av naboene er under utkastelse, og vi håper virkelig at nye naboer er noen skikkelige mennesker som vet å oppføre seg. Anonymkode: 58627...e0d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Coolaid skrev: De var silkenarkomane. Hva er en silkenarkoman? Anonymkode: 833d6...9bd
Gjest Coolaid Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er en silkenarkoman? Anonymkode: 833d6...9bd Det er en rusmisbruker som ikke ser ut som en "typisk narkoman". Silkenarkoman kan se vanlig ut i klær, ha jobb osv osv... ser tilsynelatende normal ut på overflaten og har klart å skjule misbruket sitt. Ofte forbinder vi narkomane med gjengen som vi ser på plata med heroinknekk i beina og ellers ganske lurvete.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Coolaid skrev: Det er en rusmisbruker som ikke ser ut som en "typisk narkoman". Silkenarkoman kan se vanlig ut i klær, ha jobb osv osv... ser tilsynelatende normal ut på overflaten og har klart å skjule misbruket sitt. Ofte forbinder vi narkomane med gjengen som vi ser på plata med heroinknekk i beina og ellers ganske lurvete. Jupp, det er noen slike her også. De røde øynene avslører dem da dog. Anonymkode: 58627...e0d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #17 Skrevet 4. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: I en storby og ganske sentralt. Men bygget er oppført engang på 50-60 tallet deromkring. Det er blitt bedre de siste 5 årene, men dessverre er det noen leieboere som er glidd helt ut her. Dop og verre ting. Anonymkode: 58627...e0d Klage til styret, klage til styret, klage til styret. Anonymkode: 427eb...02f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå