Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger raskt råd, straks sydentur. Spiller fotball så har hard og død hud på føttene jeg vil få bort

Anonymkode: 6b308...de3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

IMG_2445.JPG

Anonymkode: 7dc33...6a5

AnonymBruker
Skrevet

Varmt vann i et balje, tilsett en neve salt og noen dråper eterisk olje. Sett føttene i og skrubb etter noen minutter med en helt vanlig fotfil. Gjenta 2-4 ganger i en omgang, gjenta dagen etter ved behov.

Ikke kjøp dyr elektrisk fil. De fjerner ikke loen mellom tærne engang..

Anonymkode: 57376...615

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Varmt vann i et balje, tilsett en neve salt og noen dråper eterisk olje. Sett føttene i og skrubb etter noen minutter med en helt vanlig fotfil. Gjenta 2-4 ganger i en omgang, gjenta dagen etter ved behov.

Ikke kjøp dyr elektrisk fil. De fjerner ikke loen mellom tærne engang..

Anonymkode: 57376...615

Tull og tøys. Har du skikkelig hard hud under føttene er en vanlig fotfil som å klø seg med bomullsdott. Scholl sin elektriske fotfil, derimot, gjør jobben. Etter nesten førti år med tilnærmet hover under bena uansett tiltak, inkludert profesjonelle behandlinger, trengte den elektriske fotfila rundt en halvtime for å gjøre begge føttene mine myke som ei babyrumpe. Etterpå har jeg bare trengt å vedlikeholde en fem minutters tid ca hver fjortende dag. 

Og så veldig dyr er den nå ikke. Kjøpte min for 149,- pluss ekstra ruller til 119,- og har fortsatt igjen mange gangers bruk på de rullene. Jeg pleide å bruke langt større summer på fotfiler for ei uke, bare, før. Og de pengene var attpåtil helt bortkasta. 

Anonymkode: 7dc33...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...