AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Jeg kjenner at jeg en vakker dag kommer til å eksplodere alvorlig når jeg kjører kollektivt. Hver eneste dag ser jeg et eller flere nek som sitter med beina i setet, gjerne med sølete og våte sko. Jeg mener - hva faen er det dere tenker på? Man går rundt i byen og tråkker i bikkjedrit, snørrklyser og gamle kebaber - hva mener du med å sause inn setene med det? Jeg har ingen interesse av å få grist til klærne mine med denne dritten. Du som sitter slik, syns du det er helt greit å få busene mine innklint i bukseræva di, eller tenker du ikke lenger enn nesa rekker? møkkafolk. Anonymkode: aa9d4...c67 15
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Jeg tenker at det er behagelig og at beina mine er renere enn rumpene til mange mennesker. Anonymkode: de89f...551 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Er så enig. Det samme skjitet ser jeg ofte på kino og andre steder der folk slenger bena over nakkekanten på raden foran. Jeg har snakka til mange og alltid det samme: "jeg hadde ikke skoene helt der oppe.." Skulle tro de trodde jeg var blind eller noe... Anonymkode: ecb83...316 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det er behagelig og at beina mine er renere enn rumpene til mange mennesker. Anonymkode: de89f...551 Da regner jeg med at det er greit for deg at jeg gnir skoene mine på buksa di? Regner med at skoene mine er renere enn klærne dine... Anonymkode: aa9d4...c67 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Jeg lurer også på hvor foreldrene er på butikker som Ikea, ettersom det svært ofte er barneskoavtrykk av skitt i sofaer og lenestoler i Ikeas utstillinger. Anonymkode: 107e4...46b 2
Nerine_ Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det er behagelig og at beina mine er renere enn rumpene til mange mennesker. Anonymkode: de89f...551 Ser du ofte folk med bar rumpe på kollektivtransport? 6
Gjest lipgloss Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Jeg syns også dette er en uting og mangel på folkeskikk
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 6 timer siden, lipgloss skrev: Jeg syns også dette er en uting og mangel på folkeskikk Nettopp. Og jeg undres på hvor dette kommer fra? Skjønner de ikke sjøl at de er med på å skitne til også EGNE klær med dritt og møkk? HVORFOR er folk, og det er særlig unge folk som sitter slik, så inn i hampen GRISETE? Æsj. Anonymkode: aa9d4...c67
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 deilig og behagelig å ha bena på setene, ingen som tørr å si fra heller så. Men på forum liker de å skrive Anonymkode: d21f9...639
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: deilig og behagelig å ha bena på setene, ingen som tørr å si fra heller så. Men på forum liker de å skrive Anonymkode: d21f9...639 Joda, jeg sa ifra på banen senest i går. Men svar meg gjerne, bryr du deg ikke selv om å få hundedritt og snørr på klærne dine? Æsj, griser som deg byr meg i mot. Anonymkode: aa9d4...c67
Honey Dew Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 Enig, men jeg pleier å si klart ifra før jeg setter meg ned
Gjest Bandit Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: deilig og behagelig å ha bena på setene, ingen som tørr å si fra heller så. Men på forum liker de å skrive Anonymkode: d21f9...639 Joda,sa i fra her om dagen. Denne personen måtte pent bytte plass til der hvor beina hadde tilgriset med,mens jeg tok den rene plassen hans.
Gjest lipgloss Skrevet 4. august 2017 #13 Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Og jeg undres på hvor dette kommer fra? Skjønner de ikke sjøl at de er med på å skitne til også EGNE klær med dritt og møkk? HVORFOR er folk, og det er særlig unge folk som sitter slik, så inn i hampen GRISETE? Æsj. Anonymkode: aa9d4...c67 Det er mangel på respekt for andres eiendom og ting,hvorfor det er blitt slik har jeg ingen god forklaring på,men jeg syns det er trist,handler nok mye om verdier som foreldre overfører.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 51 minutter siden, Bandit skrev: Joda,sa i fra her om dagen. Denne personen måtte pent bytte plass til der hvor beina hadde tilgriset med,mens jeg tok den rene plassen hans. Haha, herlig 😃 Hva sa han? Jeg tenker å starte en Twitter-kampanje, og fotografere alle skoene jeg ser i seter, og legge rett ut. Kanskje det kan skape litt fokus på faenskapet. Anonymkode: aa9d4...c67 1
Inwe Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 Jeg kan putte beina opp i setet om jeg skal på lengre turer, fordi det er behagelig. MEN jeg har da vett til å enten legge noe under (en pose eller avis eller lignende) eller så tar jeg av meg skoene. Det skal tross alt sitte folk der etter meg også. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: deilig og behagelig å ha bena på setene, ingen som tørr å si fra heller så. Men på forum liker de å skrive Anonymkode: d21f9...639 Kanskje jeg skal begynne å sette meg ved dem og tilby føttene mine. Kjæle litt, åååhhh, vi må matche sko!! Sko-konkurranse! Gurimalla, altså. Jeg er bare så smart. Akkurat som deg. Vi er kule. Hihi. Ikke sant? :-D Ååååh, du glemte noe, du må informere de rundt deg om at du aldri tråkker i bæsj fordi du er speshul og at skoene dine rådgir deg hvilke skritt du skal ta. Som regel ballett-steg i sin vakreste utformelse. Husk å vifte på håret, samt sende et lite grynt. Grynt er det sammee som nøff, oink, nøffenøff. Men den mest populære er altså grynt. Husk det, det er også sykt kult. Alle på bussen kommer til å hylle deg for ditt unike perspektiv, og ikke minst motet ditt. Sukk. Må tørke en tåre. Hulk ... sorry, blir bare så rørt. *titte på med store voksøyne* Jeg forstår deg. :-) en viktig og majestetisk kamp som utkjempes! Noen må varsle Nyhetsspeilet. Anonymkode: 09d72...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå