AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Har dere prøvd den? Er den god? Vil gjerne gå over til produsenter som har litt triveligere dyrehold,men jeg er så innmari sær på leverpostei. Liker kun de gule fra Stabburet (vanlig/grov/fersk) og ovnsbakt fra Gilde. Er den veldig fettete? Anonymkode: b71cf...f3f
Simbyxor Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Jeg har ikke prøvd selv (hater leverpostei.. nesten!), men halve familien har, og den er visst ganske god. Du kan jo prøve, og se om du liker den, da..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Simbyxor skrev: Jeg har ikke prøvd selv (hater leverpostei.. nesten!), men halve familien har, og den er visst ganske god. Du kan jo prøve, og se om du liker den, da.. Jeg kan det. Men kjedelig å kaste om jeg ikke liker'n Anonymkode: b71cf...f3f
Simbyxor Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan det. Men kjedelig å kaste om jeg ikke liker'n Anonymkode: b71cf...f3f Neeei.. kaster ikke mat vet du Sleng på en sylteagurk. Og det at grisen har hatt det bra bør vel gjøre at det smaker godt uansett 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Simbyxor skrev: Neeei.. kaster ikke mat vet du Sleng på en sylteagurk. Og det at grisen har hatt det bra bør vel gjøre at det smaker godt uansett Æææææsj,sylteagurk. 🙈 Neida. Ja,skal gi glad-grisen en sjanse Anonymkode: b71cf...f3f
Simbyxor Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æææææsj,sylteagurk. 🙈 Neida. Ja,skal gi glad-grisen en sjanse Anonymkode: b71cf...f3f Neeeei. Sylteagurk ftw! Eller vanlig agurk. Men gresskar må det værra. 1
Gliffy Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Jeg syns den er veldig god i alle fall. Litt grovere enn sånn gul på boks.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan det. Men kjedelig å kaste om jeg ikke liker'n Anonymkode: b71cf...f3f Så ta den med på jobben, eller gi den til en venninne? Anonymkode: 8d15f...035 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ta den med på jobben, eller gi den til en venninne? Anonymkode: 8d15f...035 Jada jada,men spørsmålet var altså om den var god Anonymkode: b71cf...f3f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Det er bare én måte du kan finne ut av om den "er god" på, ved å smake på den selv. Dette vil koste deg ca 40 kroner. Smak er subjektivt, og om du liker den er god avhenger dessuten av hvilke referanser du har for leverpostei (eksempelvis gul Stabburboks). Grøstad sin er grov og godt krydret. Bånn appetitt! Anonymkode: 7630a...2c5
Jerry Lee Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 Grøstad er en mindre kvalitetsprodusent. Derfor noe dyrere på varene sine. Deres leverpostei er nydelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå