AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hva legger dere i ordet "flørte" ? Hvor går grensen mellom å bare være hyggelig og det å flørte? Noen ganger syntes jeg det kan være litt vanskelig å vite om menn flørter med meg eller bare være hyggelig? Og hvordan kan jeg eventuelt flørte med de? Hvis man er på en date eller noe f.eks Noen som har noen tips? 🙈 - Jente 21 Anonymkode: 06e9f...313
Duftavsommerregn Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 På 3.8.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev: Hva legger dere i ordet "flørte" ? Hvor går grensen mellom å bare være hyggelig og det å flørte? Noen ganger syntes jeg det kan være litt vanskelig å vite om menn flørter med meg eller bare være hyggelig? Og hvordan kan jeg eventuelt flørte med de? Hvis man er på en date eller noe f.eks Noen som har noen tips? 🙈 - Jente 21 Jeg flørter aldr med noen som jeg ikke mener det alvorlig med, som jeg faktisk kan inngå et forhold til, men det er meg. Veldig mange som gjør dette bare for å få bekreftet at de har "draget", og så etterlater en eventuelt offer i uvisshet. Flørter du med noen? Finn ut om vedkommende er noe du faktisk kan lykkes med med dette, er ikke vanskelig egentlig.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Det kan være veldig vanskelig å vite om noen flørter eller bare er hyggelig. Noen har en personlighet som gjør at andre tror de flørter, og noen oppfatter flørting som om folk er hyggelige. Så det er vanskelig å vite uansett Det er ingen klar grense. Jeg har blitt fortalt at jeg kan virke flørtete i min væremåte men dette er ikke noe jeg gjør med vilje. Det er bare slik noen oppfatter meg uten at jeg mener å flørte. Anonymkode: 398f9...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå