AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Vi har 5 års dag i neste uke og jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det invitasjoner. Først tenkte jeg å invitere bare førskolegruppa men der er det bare ei jente til og 6 gutter. Greie gutter altså men jeg vet det kan gå heftig for seg med den gjengen. Det jeg føler blir mest rett er å bare invitere jentene på avdelingen (minste er 4 år) og om alle kommer blir det 9 stk. Vi har plass og jeg har bakgrunn fra skole og SFO så jeg og mannen skal takle de i to timer😉 Barnehagen har ingen "regler" ang invitasjoner, bare at de skal deles ut utenom barnehagen. Ok idé? Jeg har ikke lyst å fornærme noen... Anonymkode: b43d9...484
GammelKaktus Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Hos oss hadde vi alltid hele avdelingen men forstår jo at det kanskje ikke er noe alle vil så da er det greit å ta bare jentene eller bare guttene.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Takk! Da holder vi oss til det!☺️ Anonymkode: b43d9...484
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Vi har samme situasjonen. Her er det ei annen jente i klassen, og resten gutter. Vi ber inn jentene på tvers av klassene. Vi har ikke snakket noe om regler om bursdager på foreldremøter, men jeg orker ikke å ha blandet bursdag, kanskje verst til jenter. Ba inn med gutter i barnehagen, men ikke etter skolen startet. Dyrt og slitsomt, når frøkna vil ha rosa/prinsesse ol. Som tema, men guttene syns dette er teit. Da er det best å be bare jenter, så man slipper å kjøpe inn til 2 temaer. Anonymkode: 6ea4f...017
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Bare jentene er helt greit om jentene er i mindretall eller det er omtrent jevnt fordelt. Hadde det vært f.eks. 8 jenter og 2 gutter hadde det ikke vært greit i mine øyne. Anonymkode: 455f4...9d4
Arkana Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare jentene er helt greit om jentene er i mindretall eller det er omtrent jevnt fordelt. Hadde det vært f.eks. 8 jenter og 2 gutter hadde det ikke vært greit i mine øyne. Anonymkode: 455f4...9d4 Enig. Man utelater ikke et mindretall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå