Gå til innhold

Bursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 5 års dag i neste uke og jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det invitasjoner.

Først tenkte jeg å invitere bare førskolegruppa men der er det bare ei jente til og 6 gutter. Greie gutter altså men jeg vet det kan gå heftig for seg med den gjengen.

Det jeg føler blir mest rett er å bare invitere jentene på avdelingen (minste er 4 år) og om alle kommer blir det 9 stk.

Vi har plass og jeg har bakgrunn fra skole og SFO så jeg og mannen skal takle de i to timer😉

Barnehagen har ingen "regler" ang invitasjoner, bare at de skal deles ut utenom barnehagen.

Ok idé? Jeg har ikke lyst å fornærme noen...

Anonymkode: b43d9...484

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jentene er helt innafor. :)

• Liker 1
Skrevet

Hos oss hadde vi alltid hele avdelingen men forstår jo at det kanskje ikke er noe alle vil så da er det greit å ta bare jentene eller bare guttene. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Takk!

Da holder vi oss til det!☺️

Anonymkode: b43d9...484

AnonymBruker
Skrevet

Vi har samme situasjonen. Her er det ei annen jente i klassen, og resten gutter. 

Vi ber inn jentene på tvers av klassene. Vi har ikke snakket noe om regler om bursdager på foreldremøter, men jeg orker ikke å ha blandet bursdag, kanskje verst til jenter. Ba inn med gutter i barnehagen, men ikke etter skolen startet. Dyrt og slitsomt, når frøkna vil ha rosa/prinsesse ol. Som tema, men guttene syns dette er teit. Da er det best å be bare jenter, så man slipper å kjøpe inn til 2 temaer. 

Anonymkode: 6ea4f...017

AnonymBruker
Skrevet

Bare jentene er helt greit om jentene er i mindretall eller det er omtrent jevnt fordelt. Hadde det vært f.eks. 8 jenter og 2 gutter hadde det ikke vært greit i mine øyne.

Anonymkode: 455f4...9d4

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jentene er helt greit om jentene er i mindretall eller det er omtrent jevnt fordelt. Hadde det vært f.eks. 8 jenter og 2 gutter hadde det ikke vært greit i mine øyne.

Anonymkode: 455f4...9d4

Enig. Man utelater ikke et mindretall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...