AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hei :-) Er invitert på en sommerfest i helgen, og er usikker på hva jeg skal gjøre i forbindelse med alkohol. Jeg følger for tiden en diett og et treningsopplegg, har unngått en del arrangementer i sommer pga at jeg ikke vil ødelegge framgangen min. Så da lurer jeg på, dere som trener og gjerne tenker litt ekstra på hva dere får i dere på en kveld, hva drikker dere? Anbefaling av vin med lite sukker og kcal? Anonymkode: 65144...0ef
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Jeg trener 4 ganger i uken og drikker vin på fest. En kveld med alkohol i ny og ne ødelegger ingenting. Viktig med balanse, og lov å kose seg i blant. Men tørr hvitvin og de fleste rødviner inneholder lite sukker. Anonymkode: 53a4e...2e6 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Kanskje litt på siden men- Jeg går på festen uten å drikke ikke ha dårlig samvittighet overfor deg selv om du drikker, men ikke føl at det er et krav for å være med på ting! Anonymkode: dc312...b91 3
Epiphany Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Jeg drikker en sjelden gang, kanskje én gang hver 2 mnd, og drikker da det jeg liker med god samvittighet. Så lenge du er streng med deg selv og følger planene dine ellers, vil ikke én kveld ødelegge. 1
Ild Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Dette kommer jo helt an på hva målene dine er. Selv skal jeg på fest en uke før et løp jeg har meldt meg på, og da kommer jeg til å drikke ett glass vin og resten farris. Kommer også til å legge meg relativt tidlig, men for min del tenker jeg ikke på vekta og kommer til å spise som vanlig (dvs hva jeg vil)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Er ikke noe problem å drikke et par-tre-fire glass vin en kveld en sjelden gang. Ble vel 4 glass på meg på en kveld her en helg, og merket ingenting spesielt i forhold til trening. Drikker sjelden alkohol. Anonymkode: dcf5b...9aa
JackIost Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Skal du delta i VM i noe dagen etterpå ville jeg styrt unna, ellers er det bare å kjøre på 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå