Sånnerlivet Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Det har seg sånn at jeg har et søskenbarn ett eller annet sted her i verden. Ingen vet lenger hva hun heter da moren tok henne med seg til utlandet for så å bytte navn på henne da hun var liten. Jeg og familien har veldig lyst til å finne henne, men vi vet ikke hvem som kan hjelpe oss. Noen som vet av noen eller har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Tore På Sporet? Anonymkode: cf478...654
Sånnerlivet Skrevet 3. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tore På Sporet? Anonymkode: cf478...654 Han er jo kjempeflink, men de andre er ikke så veldig begeistret over å få saken vår vist på tv. Tviler på at han gjør noe på privaten og om så blir det vel kjempedyrt
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Vær litt forsiktig med å blande deg inn i slike saker. Jeg kjenner selvfølgelig ikke til omstendighetene her, men det kan ha vært alvorlige og gode grunner til at tanta di gjorde som hun gjorde og ved å rote opp i og eventuelt dele med andre de opplysningene du potensielt finner, kan du potensielt sette søskenbarnet ditt, tanta di og eventuell annen familie i fare. Anonymkode: 95890...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Frelsesarmeen hjelper vel til med sånt? Anonymkode: 62b38...577 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Vær forsiktig... Anonymkode: 95890...ba1
Belima Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Sjekk her:http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/ettersokelsesarbeidet/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå