Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har vært sammen i snart 1 år. Syns sexlivet begynner å dale ganske kraftig. Det merkelige er at hun er ganske kåt, men hun er det alltid når jeg ikke er til stede, hun forteller flere ganger i uka hvor kåt hun var og hvor deilig det var å onanere. Det må jo være noe jeg gjør galt når det er slik? Kanskje jeg stresser henne for mye eller noe?

Jeg vil gjerne spørre dere jenter om noe, hva liker dere at typen gjør når han vil ha sex, og hva liker dere ikke? kort sagt turn-on og off`s.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Når sexlysten (for min del) daler etter en stund i et forhold er dette noen av grunnene til det:

Det blir for ofte sex til at det forblir så spesielt som det var i begynnelsen da vi ikke bodde ilag.

Synes det er bedre å hoppe over sex et par ganger, slik at man får "samlet opp litt behov", da blir det mye bedre enn om man bare gjør det for å gjøre det..

Tid og sted kan lett bli en vane når man bor isammen. I senga før man skal sove er turn-off for meg. Dvs. det er jo ofte der og da det skjer, men jeg blir mye mer tent om noe starter f.eks. i sofaen på et tidspunkt hvor det ikke er en selvfølge liksom..Kjøkkenbordet som mange snakker om kan også være spennende, men det trenger ikke være helt uvanlige steder heller, det viktigste er at man ikke forventer det på forhånd.

Enn annen ting er for mye berøring når det ikke skal skje noe. Da kjenner jeg ikke det helt store når det først skal skje noe fordi jeg er så vant med å bli tatt på både her og der fra før.

F.eks. når jeg kryper under dyna så tar han rett på de mest pirrende stedene mens vi kanskje ligger å diskuterer noe helt praktisk. Da blir de liksom oppbrukt. Bedre om dette hadde vært spart til vi hadde "fått opp pulsen" med f.eks. et kyss. Liker det best når jeg blir litt tent først og ligger og håper og venter på at han skal nærme seg de områdene. Da blir jeg skikkelig klar!

Tror det verste i et forhold er når ting blir en vane, til og med sexlivet. Ikke det at jeg trenger variasjon hele tiden. Vi har funnet vår "måte" som er best for oss og vender stadig tilbake til den, men det er det som skjer før dette som ikke må bli en vane.

Også er det jo selvfølgelig viktig for sexlivet å holde oppe romantikken når man ikke skal ha sex også. F.eks. når man er ute en kveld kan man sende blikk og ord som bygger opp sexlysten til man kommer hjem..

Et par tips fra meg, håper det kan hjelpe!

Gjest Anonymous
Skrevet

Et godt tips for en mann kan være å vise lyst, men samtidig litt tilbakeholdenhet. Ofte kan menn blir for ivrige når det store skal skje, noe som gjerne stresser kvinnen og gjør at hun mister litt av lysten. Det er mye bedre når mannen greier å slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...