AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hei Jeg har Microsoft Security Essentials. Nå, under scanningen, kom følgende beskjed: "Foreløpige søkeresultater viser at det kan finnes skadelig eller potensielt uønsket programvare i systemet. Du kan se igjennom oppdagede elementer når søket er fullført." Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre med de oppdagede elementene, eller om jeg skal gjøre noe med de i det hele tatt? Anonymkode: 8f560...050
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Nå når skcanningen er ferdig, står det (i vinduet til Microsoft Security Essentials) at denne appen oppdaget 3 potensielle trusler. En stor rød knapp med teksten "Rens PCen" er fremme. Skal jeg trykke på den? Anonymkode: 8f560...050
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Og så står det: PC status: I fare. Anonymkode: 8f560...050
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Jeg valgte å bruke anbefalte handlinger Så da er alt i orden nå. Anonymkode: 8f560...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå