Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig skeptisk,  men om det hadde funket hadde jo det vært fint. Noen som har prøvd?

Anonymkode: 2373b...eba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utifra det jeg har lest så kan de fungere. Slik jeg har forstått det blokkerer de hårsekkene fra å løsne vippene, slik at de da bare fortsetter å vokse. Om en slutter med serumet så vil blokkeringen forsvinne og de vil da falle ut. En får nok derfor ikke fyldigere eller mer vipper, bare lengre. Om det er bra for øyne og vipper i lengden aner jeg ikke. 

Anonymkode: bbab9...e8b

Skrevet

Klarte å ødelegge flere av mine vipper med dårlig mascara og vippeserum sørget for at de grodde raskere ut. Men hvordan de er på normale vipper vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det funker faktisk. Jeg har veldig korte vipper og de er tydelig lengre nå. Jeg har brukt iGlow i tre måneder.

Anonymkode: e1e1b...02f

AnonymBruker
Skrevet

Venner av meg har fått helt sinnsykt lange vipper av å bruke iGlow. Ser ut som om de bruker vippeextention. Om det er pent eller ikke er opp til hver enkel.

Anonymkode: d973a...8ad

Skrevet

Jeg kjøpte meg iglow første gang fordi jeg manglet øyenvippene på nesten halve øyet pga.stress,ble avhengig av løsvipper men det ble utrolig slitsomt i lengden og vippekstenstion kan man jo ikke ha når man ikke har vipper å sette dem på! Etter jeg begynte å bruke den tok det 7-8 uker så hadde jeg fått alle vippene tilbake og vippene ble sykt lange etter nesten 2 år uten,bruk den hver kveld å vær tolmodig,så skal du ikke angre! 

iglow funker utrolig bra! Anbefales på det sterkeste og er verdt hver krone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...