Gå til innhold

trekant i et forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har i voksen alder funnet ut at jeg også blir tiltrukket av andre kvinner. Problemet mitt er at jeg er i et forhold med en mann som jeg ønsker skal vare livet ut. Vi har vært sammen i mange år og har et veldig bra forhold. Jeg skulle bare ønske at jeg hadde rukket å hatt sex med ei annen jente, men det kommer jeg ikke få muligheten til, med mindre vi inviterer ei til inn på soverommet.

Så da lurer jeg på om det er noen som har erfaring med dette? Og er det helt ødeleggende for et forhold?

Anonymkode: 4d28a...1f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Luft ideen for mannen din. Veldig mange menn tenner av tanken :)  Det er absolutt ikke ødeleggende så lenge man snakker grundig om det på forhånd og legger retningslinjer. Man må avklare hvorvidt kjæresten skal ha sex med den andre jenta eller om det bare skal være deg og henne osv. Selv synes jeg det er utrolig tennende å se kjæresten min pule en annen, så jeg pleier å gi han frie tøyler. 

Anonymkode: 610d5...027

Skrevet

Noen ganger kan det være greit å la fantasier være fantasier,men hvis det er noe to voksne mennesker er enige om,så hvorfor ikke. Jeg har desverre ingen råd annet enn at dere burde snakke sammen.

kan være ødeleggende for forholdet hvis noen føler seg presset til å gjøre noe de ikke føler seg komfortabel med.

jeg har også kunnet tenkt meg å prøve trekant med min partner og en dame til men vi har snakket om det å funnet ut at det blir med fantasien..ihvertfall foreløpig.

Skrevet

Jeg hadde trekant med min forrige samboer. Det var gøy første gangen, mas andre gangen, og det ble ingen tredje. Det var ikke det som gjorde at vi avsluttet forholdet, selv om jeg ble litt sliten av at han spurte igjen og igjen om vi kunne gjøre det igjen. Hvis dere blir enige om grenser, typisk hva er det greit at han gjør på henne, skal det være en tilfeldig person eller noen dere kjenner, skal dere ha kontakt i ettertid, er det et engangstilfelle eller noe dere kan gjenta osv., så tror jeg det kan være en grei ting å utforske sammen. Steg 1 er vel uansett å lufte tanken for ham. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger. Vi har diskutert dette tidligere og jeg er veldig sikker på at han hadde vært åpen for det. Men jeg er så klart bekymret for at dette kan være ødeleggende for forholdet, når det er så bra som det er. Samtidig så kjenner jeg at jeg ønsker veldig å teste det ut med en annen jente, men jeg kunne aldri gjort noe bak ryggen hans, så da må jo han være med. I tillegg tror jeg ikke at han vet at jeg blir tiltrukket av andre kvinner, så er litt redd for hva han skal synes om det. Ikke at han ville vært dømmende, men han ville kanskje blitt litt bekymret.  

Anonymkode: 4d28a...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Virker som om at du bare vil ha sex med ei jente, og at du derfor foreslår trekant fordi du vil få ha sex med ei jente på denne måten. Er du åpen for hva en trekant innebærer? Jeg er selv bifil, men kunne aldri tenkt meg å ha trekant med kjæresten min og ei annen jente - hadde blitt aaalt for sjalu! Kjæresten din vil kanskje være mer "på" henne, da hun er ny og spennende - vil du takle dette bra? Er ikke bare du som skal ha sex med henne, det er dere begge. Hvordan reagerer du om hun dere velger ender opp med å tenne mer på kjæresten din, enn deg? Slikt merker man jo veldig fort, spesielt i senga. 

Anonymkode: f0352...ef0

• Liker 1
Skrevet

Dette er en liten avsporing, et praktisk sidespørsmål til trådstarter og de andre som kan vite noe om slikt, håper det går greit at jeg spør.

Hvis man finner ut av man ville gjennomføre noe slikt, hvordan finner man 3. personen?

Hypotetisk dersom TS og mannen finner ut at dette vil de(re) gjøre, hvordan finner man da en bifil dame som dere begge kunne tenke å ha med på soverommet og som kunne tenke seg å være den 3. personen i en slik situasjon. Nå er ville dette være totalt uaktuelt for meg, men jeg kjenner ingen damer jeg vet er bifile. Og om jeg kjente en, oddsen for at denne damen ville være åpen for et sikt forslag ville jo være astronomisk liten? (Kunne kanskje postet denne under "dumme ting man lurer på" men er vel større mulighet for å få et bra svar her).

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ekkoet skrev:

Hvis man finner ut av man ville gjennomføre noe slikt, hvordan finner man 3. personen?

Nok av sex-treffsteder å finne partnere på nett, både mannlige og kvinnelige (selv om det er flere single menn der). 

Noen over nevnte at mannen kanskje kan ende opp med å tenne med på den andre dama. Men hvis de snakker godt om det og det primært er for å gjennomføre TS' fantasi kan de jo være enige om at kun TS skal tilfredsstille dama, at TS kan bli tilfredsstilt av begge, så den andre dama og mannen ikke tar fysisk kontakt med hverandre. 

Anonymkode: cbd95...d4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt trekant før, typen min har ikke. Jeg har ikke lyst til å ha trekant igjen, men han har luftet tanken om jeg har lyst til å ha jentesex og så kan han se på. Det kan jo eventuelt være noe? Mange menn som tenner på det. 

Anonymkode: 44982...d64

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon som deg. Vi løste det med å møte et swingerpar der både hun og jeg var nysgjerrige på jentesex. Det var gøy, og vi gjør det gjerne igjen. Lurt å være forberedt på at det kan dukke opp sterke følelser, og at dere tar veldig godt vare på hverandre og snakker mye sammen før, underveis og etterpå om det dere har opplevd. Dette er virkelig ikke noe for alle, og anbefalinger at de som tar steget å tenke seg godt om :) Lykke til! 

Anonymkode: ac807...a89

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt flere trekanter med min mann, og for oss har det ikke vært et problem, snarere noe spennende vi har delt. 

Nå er jeg så heldig at jeg har en svært attraktiv mann, som også er sjarmerende. Tror det hadde vært vanskelig å få til ellers. Det er MANGE par som søker en ekstra dame. På nett er det derfor som å vinne i lotto å få fangst. Vi har truffet samtlige kvinner på byen, og de har likt oss begge. De fleste traff vi noen ganger før de ble med. 

Mange kvinner er nysgjerrig på på slikt, men nysgjerrighet er ikke tilstrekkelig. De må også like begge i paret. 

Jeg er bifil, og tenner dessuten på å se ham med annen kvinne. Har aldri blitt sjalu, men så har jeg også vært utrolig trygg på at jeg har en mann som elsker meg, og han er svært flink til å gi to kvinner oppmerksomhet. Glemmer aldri meg oppi det hele, men holder blikket mitt, og er svært opptatt av mine reaksjoner. Det er aldri tvil om at dette er noe han og jeg deler. Har tidligere hatt trekant med menn som ikke klarte å gi meg den tryggheten. Det var ikke noe stas! 

Anonymkode: 29960...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...