AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hei. Kom tilbake fra ferien igår. Sjekket posten igår så fant jeg en bestilt elektronisk sigarett til lille broren min. Jeg viste at han hadde begynte å røyke litt ifjor, men så finner jeg det her. Som en stor bror 22 år gammel ønsker jeg å hjelpe sånn at han slutter med røykingen. Så spørsmålet mitt er= Burde jeg kaste den elektroniske sigaratten eller la han bruke den? Takker på forhånd ☺ Anonymkode: 91fea...199
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Det er jo mye bedre med e-sigarett enn vanlige da, hadde du vurdert å kaste det om det var nikotinplaster eller tyggegummi? Anonymkode: af976...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Bedre med damp enn røyk. Ca 95% mindre skadelig. Kanskje han damper nikotinfritt også. Vil du at han skal fortsette å røyke? Anonymkode: c39a9...1cb 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Sjekk aldersgrense. Jeg er usikker på hva den er.. Men en 16-åring kan umulig ha blitt så avhengig enda. Så å slutte vil nok ikke være det vanskeligste. Samtidig er det nok ikke så lett å få ungdom til å slutte om "alle andre" gjør det. Anonymkode: e01e1...c01 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Ts her. Det er ikke nikotinfritt. Står at "This product contains nicotine derived from tobacco. Anonymkode: 91fea...199
Epiphany Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Det er ikke nikotinfritt. Står at "This product contains nicotine derived from tobacco. Anonymkode: 91fea...199 Fortsatt mye bedre enn vanlige sigaretter. Om du kaster denne, vil han mest sannsynlig bare a) kjøpe en ny eller b) gå tilbake til de vanlige sigarettene. Er du virkelig bekymret burde du heller ta en prat med foreldrene deres, men hadde ikke kastet den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå