Gå til innhold

16 åring og elektronisk sigarett!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Kom tilbake fra ferien igår. Sjekket posten igår så fant jeg en  bestilt  elektronisk sigarett til lille broren min. Jeg  viste at han hadde begynte  å røyke litt ifjor, men så finner jeg det her.  Som en stor bror 22 år gammel ønsker jeg å hjelpe sånn at han slutter med røykingen. Så spørsmålet mitt er= Burde jeg kaste den elektroniske sigaratten eller la han bruke den?

Takker på forhånd ☺

Anonymkode: 91fea...199

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mye bedre med e-sigarett enn vanlige da, hadde du vurdert å kaste det om det var nikotinplaster eller tyggegummi?

Anonymkode: af976...8c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre med damp enn røyk. Ca 95% mindre skadelig. Kanskje han damper nikotinfritt også. Vil du at han skal fortsette å røyke?

Anonymkode: c39a9...1cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk aldersgrense. Jeg er usikker på hva den er..

Men en 16-åring kan umulig ha blitt så avhengig enda. Så å slutte vil nok ikke være det vanskeligste. Samtidig er det nok ikke så lett å få ungdom til å slutte om "alle andre" gjør det. 

Anonymkode: e01e1...c01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Det er ikke nikotinfritt. Står at "This product contains nicotine derived from tobacco.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Det er ikke nikotinfritt. Står at "This product contains nicotine derived from tobacco.

Fortsatt mye bedre enn vanlige sigaretter. Om du kaster denne, vil han mest sannsynlig bare a) kjøpe en ny eller b) gå tilbake til de vanlige sigarettene. Er du virkelig bekymret burde du heller ta en prat med foreldrene deres, men hadde ikke kastet den selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...