Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, eg skal gå design og handverk og ønsker å bli ein interiørarkitekt. eg skal kjøpe meg ein ny macbook eller ipad, eg har ein macbook pro men ønsker å kjøpe den nye ,men sammtidig så vil eg ha ein ipad så eg kan designe møbler og slikt på med ein "ipad-penn" kva synest dere er best?

Anonymkode: fbdcd...f7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet til første skoledag og spurt læreren. Det kan godt være det stilles krav til ulike programvare og at dette gjerne ikke finnes til ipad. 

Anonymkode: 5fdfe...9bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ventet til første skoledag og spurt læreren. Det kan godt være det stilles krav til ulike programvare og at dette gjerne ikke finnes til ipad. 

eg har ein macbook pro no som fungerer ganske bra da, eg ville bare ha ein ny ein 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare sløs. Da ville jeg heller kjøpt en ipad og beholdt den gamle datamaskinen. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare sløs. Da ville jeg heller kjøpt en ipad og beholdt den gamle datamaskinen. 

Enig. Fungerer macbooken som den skal er det ingen grunn til å bytte den ut. Jeg har både macbook og ipad og det er jo to helt forskjellige ting. Ipaden brukes bare om jeg skal spille eller surfe eller sånne ting mens jeg bruker macbooken til alt seriøst. Jeg skriver bla fra macbooken nå fordi jeg syntes ipaden er tungvinn å skrive fra.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Enig. Fungerer macbooken som den skal er det ingen grunn til å bytte den ut. Jeg har både macbook og ipad og det er jo to helt forskjellige ting. Ipaden brukes bare om jeg skal spille eller surfe eller sånne ting mens jeg bruker macbooken til alt seriøst. Jeg skriver bla fra macbooken nå fordi jeg syntes ipaden er tungvinn å skrive fra.

det er sant...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det er sant...

Det er iallefall min erfaring :) Har en gammel macbook selv og den blir ikke byttet ut før den dør :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Det er iallefall min erfaring :) Har en gammel macbook selv og den blir ikke byttet ut før den dør :) 

takk for fornuftige svar:) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk for fornuftige svar:) 

Jeg ville som noen foreslår over her ventet til første skoledag og hørt med læreren om hvilken programvare som kreves osv :) Om det er programvare som den gamle macen vil slite med så ville jeg kanskje kjøpt ny mac, dersom dette vil gå helt fint så ville jeg kikket på en ipad. Du kan jo også kikke på finn.no om noen selger en brukt ipad slik at du kanskje kan unne deg begge deler :)

AnonymBruker
Skrevet

Gikk produktdesign på HiOA og kjøpte en samsung Notepad 10.1, som har penn innebygd, og brukte sketchbook pro-appen. Elsker den!!

Anonymkode: 99b81...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...