AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Er det noen andre som også mangler dette på søknaden sin til Lånekassen? Er det noen som vet hvorfor jeg ikke har fått oppgitt forventet dato? Det står bare at søknaden behandles snart... Anonymkode: 1dd08...65a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Så dette er altså ganske uvanlig. Anonymkode: 1dd08...65a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når søkte du? Anonymkode: 70a07...7bd 15. juni. Anonymkode: 1dd08...65a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Hadde sendt mail eller ringt hvis jeg var deg. Jeg søkte om studielån på lørdag og fikk ferdigbehandlet søknaden på mandag. Anonymkode: 3fee5...a9b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde sendt mail eller ringt hvis jeg var deg. Jeg søkte om studielån på lørdag og fikk ferdigbehandlet søknaden på mandag. Anonymkode: 3fee5...a9b Det er fordi søknaden din ble behandlet automatisk. Min søknad må behandles manuelt. Den skulle bli behandlet i slutten av juli, men nå står det ingen dato lenger. Over telefon gir de dessverre ingen spesifikke svar angående søknaden min, og over e-post så tar det flere uker å få svar da den blir satt i kø for å bli besvart av en saksbehandler. Irriterende... Anonymkode: 1dd08...65a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi søknaden din ble behandlet automatisk. Min søknad må behandles manuelt. Den skulle bli behandlet i slutten av juli, men nå står det ingen dato lenger. Over telefon gir de dessverre ingen spesifikke svar angående søknaden min, og over e-post så tar det flere uker å få svar da den blir satt i kø for å bli besvart av en saksbehandler. Irriterende... Anonymkode: 1dd08...65a https://www.lanekassen.no/kontakt_oss/ Regner med du har sett på denne linken? Der står det diverse behandlingstid for ulike søknader. Nå vet jeg ikke hva du har søkt, hadde nok ventet til mandag neste uke og ringt igjen, ser for meg folket jobber på spreng for å få ferdigbehandlet de fleste søknader til skolestart. Anonymkode: 3fee5...a9b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.lanekassen.no/kontakt_oss/ Regner med du har sett på denne linken? Der står det diverse behandlingstid for ulike søknader. Nå vet jeg ikke hva du har søkt, hadde nok ventet til mandag neste uke og ringt igjen, ser for meg folket jobber på spreng for å få ferdigbehandlet de fleste søknader til skolestart. Anonymkode: 3fee5...a9b Ja, det har jeg, men jeg har bare sendt en vanlig søknad. Heldigvis er det ikke krise, men det hadde vært fint å ha noe konkret å forholde seg til. Jeg kan ringe igjen neste uke. Anonymkode: 1dd08...65a
Miss moneypenny Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 Jeg har sendt en klage, som ble mottatt 13. Juni. Står bare "i behandlingskø". Samtidig står det at de for tiden behandler klager de mottok for 5 uker siden. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå