Gå til innhold

Orgasme via brystvortene damer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 8/3/2017 den 15.09, AnonymBruker skrev:

"Hun forrige jeg var med fikk 4 orgasmer på 2-3 minutter bare av at jeg stimulerte ene brystvorta med fingeren"

:fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 616c9...77a

Han har nok blitt grundig lurt

Anonymkode: b7f7d...548

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 3.8.2017 den 16.37, AnonymBruker skrev:

For noen jævla unger dere er, trodde dette var et forum med voksne mennesker :murstein:

Anonymkode: 86d31...777

Du er jo det største barnet av alle her inne.... 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Bakepulver skrev:

Du er jo det største barnet av alle her inne.... 😂

Nei.

Helt utrolig barnslige reaksjoner på enkelte her inne. Er såvidt det går an å snakke om temaer for voksne.

Jeg kan nesten klare å komme av det, men har til nå ikke greid det helt. Noen klarer å komme uten berøring i det hele tatt, så selvfølgelig er det mulig :) 

Anonymkode: e8ec5...a07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da har hun nok vært veldig kåt på forhånd, og samtidig "runket innvendig". Det går fint an, jeg har gjort det selv. 

Anonymkode: eadfb...08f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har hun nok vært veldig kåt på forhånd

Anonymkode: eadfb...08f

? Hvorfor det?

Anonymkode: e8ec5...a07

Gjest supernova_87
Skrevet

Det er nok mulig at noen kommer av kun stimulering av brystvortene, og f.eks en opphisset stemning, annet forspill og kyssing og kanskje skitten prat. Men bare av en finger borti brystvorta? Det høres jo litt upraktisk ut hvis det var alt som gjorde det? 

Og så må jeg si at jeg stiller meg litt undrende til 4 orgasmer i løpet av 2 minutter. Selv om man antar at disse orgasmene kun varte noen få sekunder så virker det litt ... vel rekord å få en hvert 30. sekund. Og så blir jeg litt nysgjerrig hvis man får en orgasme hver 30. sekund, kan disse være like gode som hvis man får en som varer litt lengre? Ja, altså er en orgasme bedre dersom den slår deg ut enn hvis du klarer å fortsette etterpå? Ja, jeg bare undrer. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Rainstorm skrev:

Det er nok mulig at noen kommer av kun stimulering av brystvortene, og f.eks en opphisset stemning, annet forspill og kyssing og kanskje skitten prat. Men bare av en finger borti brystvorta? Det høres jo litt upraktisk ut hvis det var alt som gjorde det? 

Og så må jeg si at jeg stiller meg litt undrende til 4 orgasmer i løpet av 2 minutter. Selv om man antar at disse orgasmene kun varte noen få sekunder så virker det litt ... vel rekord å få en hvert 30. sekund. Og så blir jeg litt nysgjerrig hvis man får en orgasme hver 30. sekund, kan disse være like gode som hvis man får en som varer litt lengre? Ja, altså er en orgasme bedre dersom den slår deg ut enn hvis du klarer å fortsette etterpå? Ja, jeg bare undrer. 

Jeg har opplevd tilnærmet det samme som beskrives i hi. Og din undring er temmelig korrekt - 3-4-5 små brystvorteorgasmer i løpet av 10 minutter, er langt mindre tilfredsstillende enn én større vaginal- eller klitorisorgasme etter langt forspill.

Anonymkode: 8376a...490

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...