Gå til innhold

Orgasme via brystvortene damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære klarte å kondisjonere meg, sånn at jeg kom når han kløp meg i brystvortene :)
Morsomt og ydmykende når han gjorde det på klubben  

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Jeg har ekstremt følsomme brystvorter og kommer ganske nær orgasme av kyndig massasje. Så jeg tror absolutt det er mulig å få orgasme.

Så mange på så kort tid stiller jeg meg derimot tvilende til.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke faket?

Anonymkode: 4b205...e92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bakepulver skrev:

Synd at du er så lettlurt. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med hva?

Anonymkode: 8c827...8cf

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jadda, så bra du tror fingeren er nok! - jeg kan også "skjelve" og jeg kan fake en utrolig heftig orgasme om jeg vil det... Vått blir det også om jeg vil, men om du hadde hatt en finger et annet sted også ville du nok kjent at det ikke var en orgasme tror jeg..

Anonymkode: 4c17d...23e

2 timer siden, canacas skrev:

Jeg er helt sykt bra på å fake. Dette er bare tull. 

For noen jævla unger dere er, trodde dette var et forum med voksne mennesker :murstein:

Anonymkode: 86d31...777

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes veldig synd i dere som ikke har opplevd dette 

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes veldig synd i dere som ikke har opplevd dette 

Ligg unna, de er ikke til å leke med!

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

Ligg unna, de er ikke til å leke med!

Du må være kjedelig i senga 

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må være kjedelig i senga 

Stemmer!

AnonymBruker
Skrevet

Brystvortene er veldig erogene, synd hvis man lar være å få stimulert pågrunn av man ikke tørr

AnonymBruker
Skrevet

Tviler sterkt på at jeg hadde fått det til etter som at de er ekstremt følsomme (sånn vonde liksom). Hadde jeg hatt sex hadde jeg ikke ville blitt berørt der. Hadde heller blitt anspent enn kåt, og mistet lysten til å fortsette. 

Anonymkode: 052da...b64

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hun forrige jeg var med fikk 4 orgasmer på 2-3 minutter bare av at jeg stimulerte ene brystvorta med fingeren"

:fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 616c9...77a

Men damen sin hånd på seg selv fikk han ikke med seg 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om ts troller eller ikke, men kan fortelle om egeb erfaring da. Før jeg begynte på p-piller hadde jeg normalt følsomme bryster. Gikk på den i 7-8 år og sluttet etterhvert. Merket da at spesielt brystvortene mine var ekstremt følsomme.. Det er nå 9 år siden, og det har ikke akkurat blitt mindre.  Jeg har ikke opplevd orgasme av å bli tatt på brystvortene alene, men om jeg hadde holdt ut lenge nok, hadde det kanskje endt opp med det. De er så følsomme at jeg blir nesten sint etter en stund og må be mannen slutte å ta der. Så vel, om noen kommer av brystvortekos, kan jeg nesten skjønne. 

Anonymkode: 4d033...84c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener det er mumig, men at det skulle være en multi er nok mer usikkert

Anonymkode: 41682...907

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Skrevet
På 3.8.2017 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til damer, har dere fått orgasme via å bli stimulert på brystvortene før? Hun forrige jeg var med fikk 4 orgasmer på 2-3 minutter bare av at jeg stimulerte ene brystvorta med fingeren :P

Jeg leste en gang om ei som kunne stimulere seg til orgasme ved å massere øreflippen. Skeptisk...

AnonymBruker
Skrevet
På 3.8.2017 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om ts troller eller ikke, men kan fortelle om egeb erfaring da. Før jeg begynte på p-piller hadde jeg normalt følsomme bryster. Gikk på den i 7-8 år og sluttet etterhvert. Merket da at spesielt brystvortene mine var ekstremt følsomme.. Det er nå 9 år siden, og det har ikke akkurat blitt mindre.  Jeg har ikke opplevd orgasme av å bli tatt på brystvortene alene, men om jeg hadde holdt ut lenge nok, hadde det kanskje endt opp med det. De er så følsomme at jeg blir nesten sint etter en stund og må be mannen slutte å ta der. Så vel, om noen kommer av brystvortekos, kan jeg nesten skjønne. 

Anonymkode: 4d033...84c

Samme her. Blir så sykt kåt at om jeg ikke får vill sex må han bare fjerne hånda! 

32 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg leste en gang om ei som kunne stimulere seg til orgasme ved å massere øreflippen. Skeptisk...

Øret er jo også en av kroppens mest erogene soner, så det er nok like mulig dét! Jeg har ikke fått øreflipp orgasme akkurat, men at det har rykket til og kilt i underlivet og gjort meg våt av ørenibbing, pust på og i øret og øresuging det kan jeg skrive under på! 

Anonymkode: 82029...3c2

Skrevet

Min erfaring er at det er forskjell på seksuell opphisselse og orgasme. Men det er meg, da.

Skrevet
På 3.8.2017 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til damer, har dere fått orgasme via å bli stimulert på brystvortene før?

Det er litt snodig at det ikke er noen menn som forteller at de gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten fått det. Så tror absolutt det er mulig. Men flere orgasmer på så kort tid tror jeg ikke på.

Anonymkode: dc899...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...