Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #1 Skrevet 2. august 2002 Hei, Min storesøster skal gifte seg snart, jeg bare lurer på, hva er mine oppgaver i forbindelse med bryllupet og den store dagen? Tusen takk for hjelp.
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #2 Skrevet 2. august 2002 Du har ikke noen spesielle oppgaver unless søsteren din har bedt deg om å gjøre noe. Min søster fikk i oppgave å ta imot gaver og styre med.
09.08.2002 Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Bare være en støtte. Ikke gå helt på veggene når har pratet deg hull i hode om bryllup ditt og bryllup datt Nei seriøst: Om du ikke skal være forlover så har du vel egentlig ikke noen oppgaver i følge tradisjonen. Men hun vil kanskje sette pris på at du hjelper henne med å finne kjole, lokale og slike ting. Spør henne. Det er nok det beste. Det er absolutt ikke å anbefale å begynne å ordne ting uten hennes absolutte velsignelse. En kommende bruds lunte kan være ganske kort til tider
diddi Skrevet 2. august 2002 #4 Skrevet 2. august 2002 Se på det som din oppgave å prate litt med de fleste gjestene, og bidra til at de har det hyggelig denne kvelden. Og ellers har du ingen andre oppgaver enn de som bruden har gitt deg. Kanskje du vil si noen kort ord/ lese et hyggelig dikt. Men det bør vel egentlig være litt kort. Selv lagde jeg sang, og under denne fremviste jeg bilder av bruden som var skannet inn på dataen. Det var de ulike perioder av livet hennes (utseendemessig) og litt artige (heller dårlige) bilder. Ble en morsom avslutning før vi gikk fra bordet. Hadde også flettet inn et par bilder jeg hadde fått tak i av brudgommen.
Olympia Skrevet 2. august 2002 #5 Skrevet 2. august 2002 Hvis søsteren din ikke har gitt deg noen spesifikke oppgaver,så har du heller ingen.Sånn teknisk sett. Spør henne om det er noe hun vil ha hjelp til. På selve dagen kan du jo holde en tale,skrive en sang,lage en liten minnebok med bilder og historier fra oppveksten deres osv. Men som sagt,hvis du ikke er forlover,så har du egentlig ingen spesielle oppgaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå