Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste mennesker misliker og kanskje frykter utviklingen i verden. 

I denne tråden foreslår jeg at vi prøver å komme med forslag til en bedre verden for alle, så langt det er mulig.

Jeg håper ingen skriver negative innlegg, og ikke begynner å krangle som barn og fylliker. La oss forsøke å lage en POSITIV og ÅPEN tråd, ok? 🙂

Jeg kan begynne: Hva om vi blir enige om hva vi VET? Vi vet for eksempel at per i dag har vi ingen mulighet til å flykte dersom vi sprenger eller koker planeten vår. Jeg tror at den eneste måten å unngå Dommedag på, er å PRATE SAMMEN. Det er første bud.

🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tretten timer nå, siden jeg startet denne tråden. 26 visninger og 0 - null - svar... Er dette et tegn på at jeg tar feil når jeg tror at folk flest er bekymret for verdensutviklingen? Eller er det et tegn på at folk her på KG heller vi krangle og komme med slengbemerkninger enn å forsøke på noe konstruktivt og positivt...? 🤔

Skrevet (endret)

.

Endret av QQbaby
  • Liker 1
Skrevet

Må erkjenne at denne tråden ikke slo i gjennom. Så rart at vi alle ser så mange feil, men at ingen ser konstruktive, positive løsninger...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...