Gå til innhold

Hvordan tolker du dette

WubWub

Anbefalte innlegg

Intervjuet? 

Hva tenker du ligger til grunne for spørsmålene som blir stilt; er hun en nervøs fangirl? seksuelt opphisset? legger hun an på han? eller er hun regelrett uprofesjonell og ikke har gjort sin research? Hva er din fortolkning av intervjuet? KJØR DEBATT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper hun er med på et skjult kamera innslag til Senkveld og at Harald Rønneberg sitter på bakrommet og dikterer spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helle mot uproffesjonell, ikke laget gode spørsmål og gjort god research.

I tillegg litt usikker pga. fremmedspråk, det er ingenting i veien med engelsken hennes, men det blir ofte mer knotete og ubehagelig (usikkert) å skulle snakke med en person på fremmedspråk som er personens morsmål.

Det er og mulig at spørsmålene hennes er  farget av at hun kommer fra et blad/TV-program som fokuserer mer på se&hør-ting og at det slik blir litt teit hele greiene. Godt mulig det er en kulturell ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Og spørsmål vi synes er frekke kan faktisk være dagligdags omgangsform i Asia.. (intervjuet er i Bangladesh). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Og spørsmål vi synes er frekke kan faktisk være dagligdags omgangsform i Asia.. (intervjuet er i Bangladesh). 

I kommentarfeltet er det flere som hevder de er fra Bangladesh som reagerer på spørsmålene som blir stilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan tolker dere dette intervjuet av to levende legender? 

Hva er årsaken til at Robert De Niro ikke ønsker prate med David Letterman? Han ser ikke på David engang i løpet av hele intervjuet og når han får et spørsmål er svaret "Dustin can answer that for me". 

Misliker han David Letterman? Er han sjenert? Kjeder han seg? Hva tenker du foregår i Robert De Niro sitt hode? KJØR DEBATT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera

Virker litt sky og for seriøs til å trives der, litt som han helst vil gjøre noe helt annet og har jo uansett friheten til å gi litt blaffen siden han er 72 og på ingen måte trenger promoteringen lenger. Kanskje Hoffmann overtalte han til å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg skjønner ikke helt hva han skal frem til. Er han i noen kontrakt han ikke kommer seg ut av eller mener han at vi er slaver O dette samfunnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elisaday skrev:

Har du sett videoen? Kanye West. 

Beklager tenkte bare på den første videoen jeg. Ikke de som ble poster lenger nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vinglass skrev:

Beklager tenkte bare på den første videoen jeg. Ikke de som ble poster lenger nedover :)

Ok, forstår du lurte på kommentaren min da 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Prikke skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva han skal frem til. Er han i noen kontrakt han ikke kommer seg ut av eller mener han at vi er slaver O dette samfunnet? 

Det er ikke helt godt å vite hva han mener, i et annet intervju sammenlignet han seg selv med jesus og i et annet sier ha at han ser på seg selv som en gud.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan du tolke et alminnelig intervju som seksuell opphisselse? Det er jo nok en form for kvinnetrakassering å mene hun er tent på han ut fra de spørsmålene hun stiller i sin profesjonelle rolle. Finnes riktig nok mer profesjonelle spørsmål en det hun stiller, men det hun spør om er slettes ikke unormalt.

Dette er en typ Se og Hør reporter og spørsmålene hun stiller er naturlige, ingen bryr seg om å lese om hans karriere, for den kjenner de jo fra før.

Når man sammenlignes med spørsmålene kvinner alltid får, så er dette akuratt de samme type spørsmålene. Om de har kjæreste, om de dater noen, hvilke produkter de bruker for å se pen ut, hvordan undertøy de har på. Men siden det er en mann som får de så er det først da det reageres på?

Dette klippet med Christine Dancke og spørsmål på rød løper kan hjelpe deg å forstå litt bedre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Filippa skrev:

Hvordan kan du tolke et alminnelig intervju som seksuell opphisselse? Det er jo nok en form for kvinnetrakassering å mene hun er tent på han ut fra de spørsmålene hun stiller i sin profesjonelle rolle. Finnes riktig nok mer profesjonelle spørsmål en det hun stiller, men det hun spør om er slettes ikke unormalt.

Dette er en typ Se og Hør reporter og spørsmålene hun stiller er naturlige, ingen bryr seg om å lese om hans karriere, for den kjenner de jo fra før.

Jeg syntes hun ser opphisset ut. Kanskje det kommer av at menn og kvinner tolker vennlighet forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kanye West altså; Gud eller gayfish, han er kreativ og han får meg til å le. Elsker den fyren! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...